Як це працює: SuperTruck
Переглянувши кожен компонент вантажівки, від бампера до задньої частини причепа, Volvo Trucks зміг різко зменшити вагу транспортного засобу в рамках проекту SuperTruck. Фактично, інженери компанії змогли зменшити вагу SuperTruck на 3200 фунтів (~ 1452 кг).
Легший двигун
Завдяки значно меншій вазі і аеродинамічному опору, вантажівка вимагає набагато меншої потужності двигуна. SuperTruck зміг використовувати двигун Volvo D11 замість базового двигуна D13. Це скорочення призвело до подальшого зниження ваги і можливостям аеродинамічних поліпшень, що, в свою чергу, призвело до ще більш низькому споживанню енергії.
Алюмініэвє рамка
Шасі SuperTruck майже повністю виготовлені з алюмінію; тільки болти, що утримують його разом, зроблені зі сталі. Алюмінієве шасі важить майже в половину менше, ніж шасі з традиційною стали і має найбільший вплив на вагу автомобіля.
Вуглецеве волокно
Весь дах, капот і бічні обтічники зроблені з вуглецевого волокна, щоб компенсувати можливе зниження ваги більш міцними матеріалами. Volvo Trucks одночасно працює над створенням нових матеріалів, зі схожими властивостями, але з набагато меншими витратами на переробку і виробництво ніж у вуглецевого волокна.
Композитні аеро-пристрої
Компанія SuperTruck Ridge Corp розробили додаткові аеродинамічні пристрої для причепів, виготовлені з композитних матеріалів, для забезпечення необхідної довговічності і жорсткості без шкоди вантажопідйомності. Ці обтічники дозволяють економити паливо на причепах, а їх матеріал можна навіть переробляти і використовувати для створення нових аерообвесов.