Дім Volvo Trucks у Мережі. Містить детальні відомості всього модельного ряду вантажівок, інформацію по аксесуарам і навчанню, фінансовим послугам, управлінню парком, сервісам, контрактам, оренді, медіагалереї та багато іншого.

Залишити повiдомлення
Вантажівки Volvo Trucks ТОВ "АК Автолак-центр" - офіційний дилер Volvo-Trucks в Україні.

Інтерв’ю з керівником проекту «SuperTruck» Кейт Брентлі

«Зусилля, покладені на SuperTruck, були колосальними»

«Велике бажання та регулярні зусилля затрачені на проект SuperTruck, були неймовірними».

Проект SuperTruck став кульмінацією ідей та концепцій, які допоможуть суспільству рухатися вперед. Для Кейт Брентлі, керівника проекту сучасного автомобіля Volvo Trucks, це була можливість всього життя.

Що означає SuperTruck для суспільства в цілому?

«SuperTruck являє собою стійкість та економію палива, важливість яких буде великою, доки вантаж та послуги продовжують доставлятися доУкраїни. З SuperTruck я дійсно вірю, що ми представили майбутнє вантажних перевезень та зменшивши залежність від іноземної нафти».

Опишіть процес створення SuperTruck з нуля.

«Чесно кажучи, так як це звучить — крок за кроком. З 4-х мм гвинтів до повної комплектації таксі, побудованої з нуля, ми почали з голої рами в квітні 2014 року, а до лютого 2016 року ми мали працюючий вантажний автомобіль. Кожна частина, від шин на землі до сонячної панелі на даху була спеціально розроблена для Volvo SuperTruck».

Які зв’язки SuperTruck має з існуючими продуктами Volvo?

«Зі сторони транспортного засобу, SuperTruck має міцні зв’язки з аеродинамічним пакетом модельного ряду 2016 року. Зі сторони двигуна — лінійка powertrain 2017, включаючи turbo комплект, хвильовий поршень та паливну система спільного рельєфу, що була розроблена або уточнена у програмі SuperTruck».

Де був побудований SuperTruck?

«SuperTruck був pібраний із багатьох сплавів, та частин, що постачались з багатьох міст. Повна кабіна була зібрана у північноамериканському штабі у Грінсборо, штат Північна Кароліна, також як і більшість дужок та труб. Частини та комплектуючі постачаються з усіх Сполучених Штатів; з Північної Кароліни, Каліфорнії, Техасу та Мічігану. Білий корпус був побудований на нашому виробничому заводі в New River Valley. Зовнішні частини кабіни прийшли з Каліфорнії, штату Мічиган і Північної Кароліни «.

«З SuperTruck, я дійсно вірю, що ми представили майбутнє вантажоперевезень, зменшивши залежність від іноземної нафти».

Кейт Брэнтли, менеджер проекту, просунула повноцінний продукт у вантажних автомобілях Volvo

 

Поясніть процедуру тестування / перевірки на шосе.

«Тестування на шосе SuperTruck було зроблено за допомогою трьох різних тестів циклу. SuperTruck пробіг по плоскому шосе, по згортаючим пагорбам і горбистим кільцям на круїзній швидкості 65 миль / год з вантажем 34 500 фунтів. Усі тестування були зроблені за допомогою вантажівок Volvo за 2009 рік, які використовувались для вимірювання різниці (збільшення ефективності) вантажів у порівнянні з SuperTruck. «

Розкажіть нам про результати SuperTruck.

«Простіше кажучи, вони були надзвичайно позитивними. Починаючи з 2010 року, ми мали ціль від Міністерства енергетики США — 50-відсоткове покращення загальної вантажообігу порівняно з моделями вантажних автомобілів 2009 року. Ми завершили 5-річний проект із прототипом шосейного траку, що здатен на 88% перевозити більшу вантажопідйомність, ніж його базовий рівень, що перевищує мету 50-відсоткового поліпшення. SuperTruck також перевищив очікування по еконоії палива: 12 миль на галон, замість 13 миль на галон. Ми все ще віримо, що ця цифра може покращитись, а тестування буде продовжено в пошуках подальших покращень, які можуть бути перенесені на майбутні продукти «.

Які основні уроки були винесені з проекту SuperTruck?

«Я думаю, головне — навчитися працювати з людьми з різних відділів для завершення проекту. Було дивно бачити як так багато людей відволікається від їх повсякденної роботи та зосереджується на такій річі, як SuperTruck, і робить те, що ми маємо. З технічної сторони ми дізналися, як аеродинаміка впливає на всю систему. Кожна частина, від бампера до причепу, впливає на аеродинаміку автомобіля, що тягне за собою витрати палива. Це відрізняється від інших проектів, де ви намагаєтеся побудувати 50 000 вантажів на рік. Ми просто намагалися побудувати одну вантажівку «.

Яким аспектом проекту SuperTruck ви найбільше пишаєтесь?

«З точки зору проекту, я найбільше пишаюся тими, хто їм займався. Не зрозумій мене не правильно, вантажівка чудова. Почуття, що ви працювали з SuperTruck — неймовірне. Це більше, ніж просто зовнішній вигляд; це про те, що ви були залучені до будівництво вантажівки з нуля. Але я б точно сказала, що найкраща частина компанії працює з командою, яка бере участь у проекті. У Volvo є чудові люди у будь-якому місці: від Грінсборо, до в New River Valley та міста Хейгерстаун. Великі прагнення та зусилля затрачені на проект SuperTruck, були неймовірними «.