Дім Volvo Trucks у Мережі. Містить детальні відомості всього модельного ряду вантажівок, інформацію по аксесуарам і навчанню, фінансовим послугам, управлінню парком, сервісам, контрактам, оренді, медіагалереї та багато іншого.

Залишити повiдомлення
Вантажівки Volvo Trucks ТОВ "АК Автолак-центр" - офіційний дилер Volvo-Trucks в Україні.

Новий Volvo FH з функцією I — Save скорочує витрати на паливо на 7%

Прагнучи допомогти своїм клієнтам максимально ефективно витрачати паливо, Volvo Trucks представляє вантажний автомобіль Volvo FH з функцією I — Save. Поєднуючи новий двигун D13TC з оновленими функціями економії палива, це нове рішення допоможе скоротити витрати на паливо при магістральних перевезеннях на величину до 7% без збитку для ходових якостей вантажного автомобіля.

1860x1050_isave_ave_02_lowres-newsintro

Попит на перевезення по усій Європі росте, і відстані, які доводиться долати вантажним автомобілям, поступово збільшуються. В той же час транспортні компанії стикаються із зростанням цін на дизельне паливо, що негативним чином позначається на рентабельності транспортувань вантажів.

1000х1000_mats_franzen_01_lowres-newsarticle

Volvo FH з функцією I — Save здатний розв’язати цю проблему. Ми пропонуємо комплексне рішення, яке поєднує в собі новітні технології, що дозволяють істотно понизити витрату палива для магістральних перевезень. І усе це без збитку для ходових якостей автомобіля», — розповідає президент Volvo Trucks Рогер Альм.

Volvo FH з функцією I — Save оснащений новим і найекономічнішим на сьогодні в плані витрати палива двигуном D13TC від Volvo Trucks для вантажних магістральних перевезень. У цьому двигуні використовуються поршні із запатентованою внутрішньою хвилеподібною структурою, яка оптимізує процеси згорання і підвищує продуктивність, направляючи тепло і енергію до центру циліндрів. Надмірна енергія вихлопних газів використовується для підвищення потужності двигуна через додаткову турбіну — так званий блок турбокомпаунда.

1860x1050_d13tc_45_right_lowres-newsintro

Двигун D13TC здатний підвищити обертаючий момент на 300 Н∙м, а це означає менше витрат палива і циклів прискорення для підтримки постійної швидкості руху. Це ідеальне рішення для клієнтів, що займаються магістральними перевезеннями.

Серед інших характеристик I — Save можна виділити нові, економічні в плані витрати палива задні мости, оновлену систему I — See, що опирається на карти місцевості, яка аналізує підйоми і спуски дороги і адаптує рух автомобіля відповідним чином, а також має інтегроване програмне забезпечення для перемикання передач. Сукупне підвищення продуктивності дозволяє скоротити витрати на паливо на 7% у порівнянні з двигуном D13 Euro 6 версій D*.

*D13TC Euro 6 версій D з паливним пакетом для магістральних перевезень Long Haul Fuel Package (I — Save) і D13 eSCR Euro 6 версій D без паливного пакету для магістральних перевезень. Реальна економія палива залежить від ряду чинників, таких як використання круиз-контроля, топографії місцевості, погодних умов і досвід водія.

1860x1050_d13tc_45_left_lowres-newsintro

«Ми адаптували кожен аспект функції I — Save для компаній, що займаються магістральними перевезеннями, особливо для тих, чиї автомобілі долають більше 120 000 км в рік», — розповідає директор відділу по розробці силових ліній Volvo Trucks Матс Францен. — Чим більші відстані долаються, тим більше можна заощадити. Цей двигун з функцією I — Save забезпечує високу економію палива і еластичність».

На європейських ринках Volvo FH з I — Save можна буде замовити з 11 березня 2019 року.

1000x1000_roger_alm_02_lowres-newsarticle

Переваги Volvo FH з I — Save:

Двигун D13TC (Turbo Compound) потужністю 460 л. с. (2 600 Н·м) або 500 л. с. (2 800 Н·м)
Нові задні мости, що забезпечують економію палива
Функція старт-стоп
Функція I — Cruise з I — Roll, регулююча швидкість для зниження витрати палива
Насос гидроусилителя рульового управління змінної продуктивності
Оновлена система I — See
Оновлена коробка передач I — Shift з ПЗ, оптимізованим для магістральних перевезень