Дім Volvo Trucks у Мережі. Містить детальні відомості всього модельного ряду вантажівок, інформацію по аксесуарам і навчанню, фінансовим послугам, управлінню парком, сервісам, контрактам, оренді, медіагалереї та багато іншого.

Залишити повiдомлення
Вантажівки Volvo Trucks ТОВ "АК Автолак-центр" - офіційний дилер Volvo-Trucks в Україні.

Специфікації шасі Volvo FE

  • Висота шасі
  • Колісні бази
  • Баки для пального
  • Баки для AdBlue
  • Передній міст
  • Неведучі задні додаткові мости
  • Задня підвіска
  • Підготовчі роботи до встановлення надбудови
  • Сідельні пристрої
  • Гальма

Висота шасі

 ШинаВисота, мм
Низька315/60R22.5″880
Середня315/70R22.5″950
Висока315/80R22.5″1050

Колісні бази

Колісна база, ммТягач 4×2Вантажівка 4×2Вантажівка 6×2Вантажівка 6×4
3200   
3500
3700 
3850   
3900 
4100  
4200   
4300  
4500 
4750  
5000 
5250  
5500 
5800  
6100  
6450  
6800   

Баки для пального
Баки для пального можуть бути виготовлені з пластику, сталі або алюмінію. Об’єм пального варіюється від 160 до 630 літрів. На вибір пропонуються два D-подібних бака різної висоти — 560 і 710 мм.

Баки для AdBlue
Бак для AdBlue виготовлений з пластику, його об’єм складає 32 літри. Насос для AdBlue інтегровано в бак AdBlue. Один з варіантів виконання призначений для вантажівок з баком для пального, встановленим з правої сторони (ADTP-R), другий варіант — для вантажівок з баком, встановленим по ліву сторону (ADTP-L).

Передній міст
Навантаження на передній міст варіюється від 7,1 до 8 тонн.

Неведучі задні додаткові мости
Доступні у кількох конфігураціях — нерухомі з одинарними або здвоєними колесами, активно або пасивно керовані. Навантаження на міст 6,7, 7,1, 7,5, 9,5 або 10,5 тонн.

Задня підвіска

ТипКомбінації мостівТип підвіски Навантаження на міст/візок (тонн) Тип мосту Неведучі задні додаткові мости 
Одинарний міст      
RAD-L90 4×2 Параболічні ресори/Параболічні з пружинами S-подібної форми13 Одинарна головна передача/колісний редуктор 
RAD-KR 4×2 Пневматична підвіска 13 Одинарна головна передача/колісний редуктор 
Візок      
RADT-KR 6×2 Пневматична підвіска 19/20 Одинарна головна передача/колісний редукторНерухомий/керований 
RADD-BR 6×4 Параболічні ресори 21 Одинарна головна передача/колісний редуктор 

Підготовчі роботи до встановлення надбудови

Ряд отворів у рамі для надбудовників
Верхній ряд отворів призначений для надбудовника. Всі кронштейни у верхньому ряді отворів мають вигин та прокладку діаметром 8 мм. У верхньому ряді отворів заклепки не використовуються.

Підготовка для встановлення крана
Опорна плита для крана може бути встановлена на шасі виробником.

Підготовчий пакет для встановлення крана
Опорна плита для крана може бути встановлена на шасі виробником. Відсік акумулятора було переміщено назад, а кріпильні панелі установлені за кабіною по обидва боки шасі. Підготовчий електричний пакет — ELCRANE — також включено.

Сідельні пристрої
Сідло на L-профілях ISO-стандарту вирізняється широким діапазоном регулювання по висоті. Сідло, що встановлюється безпосередньо на раму, є легким за вагою варіантом, оскільки не включає в себе профілів. Висота сідла над рамою починається зі 150 мм. Інтегрована система змащування та розпізнавання причепу доступні як опції.

Гальма

Пневматичні гальма Volvo FE спереду та ззаду обладнані вентильованими дисками. Антиблокувальна система дискових гальм має назву EBS (гальмівна система з електронним управлінням) та забезпечує кращі гальмівні характеристики з точки зору швидкості та безпеки, а також сприяє зменшенню зносу гальм. Система включає такі функції, як ABS, пристрій блокування диференціала та система взаємодії гальм. Завдяки системі взаємодії гальм, основна система використовує спільну роботу різних гальм вантажівки для рівномірного гальмування та зменшення зносу шин та гальм. Розширений пакет системи EBS вирізняється функцією, що спрощує рушання під схил. Гальмівні диски доступні у різних розмірах в залежності від специфіки використання.

Електронна програма стійкості ESP
ESP (ESP-BAS1) допомагає утримувати напрямок руху (система підтримання курсової стійкості) у важких умовах та уникнути перекидання.

Гідравлічний сповільнювач для коробки передач AL306
Компактний інтегрований гідравлічний сповільнювач (варіанти RET-HYDR та RET-TPT) встановлюється на коробку передач.

Максимальний гальмівний момент 1490 Н*м між 800-1900 об./хв.

Контакти та схема проїзду

Подобається? Спробуйте її у дії

Єдиний спосіб повністю відчути переваги наших нових динамічних шасі – це сісти за кермо. Ваш місцевий дилер Volvo Trucks має відповіді на всі питання.

Контакти та схема проїзду