Дім Volvo Trucks у Мережі. Містить детальні відомості всього модельного ряду вантажівок, інформацію по аксесуарам і навчанню, фінансовим послугам, управлінню парком, сервісам, контрактам, оренді, медіагалереї та багато іншого.

Залишити повiдомлення
Вантажівки Volvo Trucks ТОВ "АК Автолак-центр" - офіційний дилер Volvo-Trucks в Україні.

Специфікації шасі Volvo FH

  • Висота шасі
  • Максимальне навантаження на передній міст
  • Задня підвіска
  • Висота сідельних пристроїв, тягачі
  • Дишлі
  • Баки для пального
  • Баки для AdBlue
  • Сідельні пристрої
  • Незалежна передня підвіска
  • Динамічне управління від Volvo
  • Неведучі задні додаткові мости
  • Неведучі середні додаткові мости
  • Гальма

Висота шасі

Наднизьке (тягач)прибл. 810 мм
Низькаприбл. 850 мм
Середняприбл. 900 мм
Високаприбл. 1000 мм
Надвисокаприбл. 1200 мм

Максимальне навантаження на передній міст, тонн.

 Пневматична підвіскаРесорна підвіска
Наднизька7.5
Низька8
Середня9*9
Висока910/18**
Надвисока10/20**

* З індивідуальною передньою підвіскою 8.5
** З подвійним переднім мостом (FAA20/FAA21)

Задня підвіска

ТипМостиПідвіскаНавантаження на вісі/ходовий балансирний візокРедукторНеведучі задні/середні додаткові мости
Одинарна     
RAD-L904×2Параболічна/багатолистова13 тОдинарна головна передача/колісний редуктор 
RAD-GR4×2Пневматична підвіска11,5/13 тОдинарна головна передача/колісний редуктор 
RAD-G24×2Пневматична підвіска (для сфери будівництва)13 тКолісний редуктор 
      
Візок     
RADT-AR6×2/8×2Параболічні ресори19/21 тОдинарна головна передача/колісний редукторЗадній додатковий міст (фіксований)
RADT-GR6×2/8×2Пневматична підвіска19/20,5/22,5/23 тОдинарна головна передача/колісний редукторЗадній додатковий міст (фіксований/керований/самокерований)
RAPD-GR6×2Пневматична підвіска19/22 тОдинарна головна передача/колісний редукторСередній додатковий міст (фіксований/керований)
RADD-G26×4/8×4Пневматична підвіска (для сфери будівництва)21/23/26 тОдинарна головна передача/колісний редуктор 
RADD-BR6×4/8×4Параболічні ресори21 тОдинарна головна передача/колісний редуктор 
RADD-TR16×4/8×4Параболічні ресори/звичайні лістові ресори23/26 тОдинарна головна передача/колісний редуктор 
RADD-TR26×4/8×4Звичайні листові ресори26/32 тКолісний редуктор 
RADD-GR6×4/8×4Пневматична підвіска21/23/26 тОдинарна головна передача/колісний редуктор 
RAPDT-GR8×2Пневматична підвіска27/30/30,5/31,5/32 тОдинарна головна передача/колісний редукторСередній (керований) і задній (фіксований/керований) додаткові мости
RADDT-GR8×4/10×4Пневматична підвіска27/33/36 тОдинарна головна передача/колісний редукторЗадній додатковий міст (керований)
RAPDD-GR8×4Пневматична підвіска27/30,5/32/35 tОдинарна головна передача/колісний редукторСередній додатковий міст (керований)
RADDT-G28×4/10×4Пневматична підвіска (для сфери будівництва)27/33/36 тОдинарна головна передача/колісний редукторЗадній додатковий міст (керований)

Висота з’єднання сідельних пристроїв

Колісна формулаВисота шасіПідвіскаВисота рамиВисота сідельного пристрою*ШинаМін. висота з’єднання **Номінальна висота при русі**
4×2НаднизькаRAD-GR266140295–55867912
 НаднизькаRAD-GR266140295–60887932
 НизькаRAD-GR266140315–609551015
 СередняRAD-GR266140315–7010141075
 СередняRAD-GR300140315–7010311092
 ВисокаRAD-GR266140315–8010561147
 ВисокаRAD-GR300140315–8010901164
6×2НизькаRADT-GR266160315–609751035
 СередняRADT-GR266160315–7010341095
 СередняRADT-GR300160315–7010511112
 ВисокаRADT-GR300150*315–8011601234
 СередняRAPD-GR266160315–7010341095
 СередняRAPD-GR300160315–7010511112
 ВисокаRAPD-GR266160315–8010761167
 ВисокаRAPD-GR300160315–8011101184
6×4ВисокаRADD-GR300150*315–8011731234
8×4ВисокаRAPDD-GR300160315-8011371207

* монтажна висота +60 мм
** Приблизна висота

Причепні пристрої
Причепні пристрої різного по висоті розташування для центральновісьових причепів. Причепні пристрої встановлюються з інтервалом у 25 мм.

Баки для пального
Алюмінієві або сталеві баки від 150 до 900 літрів. Максимальний обсяг пального складає 1 480 літрів для тягача з колісною формулою 4×2.

Баки для рідини AdBlue
Обсяг від 32 до 100 літрів. Насос для AdBlue інтегровано в бак AdBlue. Пластик.

Сідельні пристрої
При дотриманні законодавчих норм навантаження зростає до 36 тонн. Сідло на L-профілях ISO-стандарту дозволяє володіти широким діапазоном висот. Сідло, що встановлюється безпосередньо на раму, є легким за вагою варіантом, оскільки не включає в себе профілів. Висота сідла над рамою починається зі 140 мм. Інтегрована система змащування та розпізнавання причепу доступні як опції.

Гальма
Гальма EBS (гальмівна система з електронним управлінням) забезпечують неймовірні гальмівні характеристики, вирізняються високою ефективністю та відгуком, а також дозволяють скористатися деякими корисними функціями. Відтепер система EBS доступна як для дискових гальм, так і для барабанних гальм з Z-подібними затискними кулачками (для обраного діапазону конфігурацій мостів та висоти шасі). Оновіть гальмівну систему за допомогою пакету EBS Medium чи будь-яких інших додаткових опцій.

Незалежна передня підвіска
Незалежна передня підвіска дозволяє переднім колесам рухатися у вертикальному напрямку незалежно один від одного — це забезпечує неймовірні ходові якості. Вона сумісна з колісними формулами 4×2 і 6×2 і вирізняється вантажопідйомністю 8,5 тонн. Незалежна передня підвіска відтепер може використовуватися у поєднанні з динамічним управлінням Volvo.

Динамічне управління Volvo
Активна система кермування з накладенням крутного моменту «torque overlay». Додає кермове зусилля на низьких швидкостях, зменшує поштовхи керма та утримує кермо прямо при гальмуванні на поверхні з різним коефіцієнтом зчеплення. Кермо автоматично повертається у середнє положення як при русі вперед, так і заднім ходом.
Відтепер динамічне управління Volvo доступне для всіх конфігурацій мостів, включно з подвійним переднім мостом. Система також доступна у комбінації з незалежною передньою підвіскою.

Тандемний підйомний міст
Дозволяє відключати й підіймати останній ведучий міст на тандемному візку для зменшення радіусу повороту та витрати пального. Натиснувши кнопку на панелі приладів, водій може підняти міст, якщо вантажівка розвантажена. Якщо ж вантажівка завантажена, міст автоматично активується та опускається.
Тандемний підйомний міст доступний для колісних формул 6×4 і 8×4 (з тандемним візком), які оснащено дисковими гальмами.

Неведучі задні додаткові мости
Доступні у кількох конфігураціях – нерухомі з одинарними або здвоєними колесами, активно або пасивно керовані. Навантаження на міст: 7,5; 9,5 або 10 тонн.

Неведучі середні додаткові мости
Доступні у фіксованому та активно керованому варіантах як для тягачів, так і для шасі. Навантаження на міст: 7,5 або 9 тонн.

Пакет EBS MEDIUM

Контроль стану системи EBS
Під час роботи система моніторингу стану системи EBS використовує електронну систему транспортного засобу TEA2+ і систему Volvo Tech Tool.

Функція зрушення з пагорбу «Hill Start Aid»
Відпускання гальм здійснюється після забезпечення достатнього крутного
моменту двигуна для переміщення транспортного засобу вперед.

Аналіз зношування накладок
Попередження про зношування гальмівних накладок — розрахунок залишкового пробігу з гальмівними накладками, які використовуються у даний момент. (лише для дискових гальм.)

Автоматичне відпускання стоянкового гальма
Стоянкове гальмо відпускається тоді, коли водій натискає на
педаль газу при ввімкнутій передачі (тільки для коробок перемикання передач I-Shift).

ДОДАТКОВІ ОПЦІЇ

Гальмівна функція «Stretch Brake»
Дозволяє водію за необхідності здійснити імпульсне гальмування причепу. Гальма автоматично активуються, а ризик складання зводиться до мінімуму.

ESP (Електронна програма стійкості)
Система стійкості гальм вмикає гальма індивідуально на кожному колесі, чим забезпечує стійкість для усього транспортного засобу, а також протидію складанню, перекиданню й коливанню причепу. Система ESP відповідає вимогам нормативу «Електронний контроль стійкості транспортного засобу» та доступна для двох та трьохвісних вантажівок.

Стоп-сигнал при аварійному гальмуванні
Під час аварійного гальмування при швидкості понад 50 км/год стоп-сигнали миготять із частотою чотири імпульси на секунду.

Гідравлічний сповільнювач
Встановлений на коробку передач компактний сповільнювач з максимальною потужністю 680 кВт.

Контакти та схема проїзду

Подобається? Спробуйте її у дії

Єдиний спосіб повністю відчути переваги наших нових динамічних шасі – це сісти за кермо. Ваш місцевий дилер Volvo Trucks має відповіді на всі питання.

Контакти та схема проїзду