Дім Volvo Trucks у Мережі. Містить детальні відомості всього модельного ряду вантажівок, інформацію по аксесуарам і навчанню, фінансовим послугам, управлінню парком, сервісам, контрактам, оренді, медіагалереї та багато іншого.

Залишити повiдомлення
Вантажівки Volvo Trucks ТОВ "АК Автолак-центр" - офіційний дилер Volvo-Trucks в Україні.

Специфікації силових ліній Volvo FH

  • Двигун
  • I-Shift
  • Пакети програмного забепечення I-Shift
  • I-Shift Dual Clutch з подвійним зчепленням
  • Механічні коробки перемикання передач
  • Задні вісі
  • Передавальні числа заднього мосту
  • Варіації силової лінії
  • Механізм відбору потужності 

Двигуни

 D13K D16K 
СтандартЄвро 6Євро 6
Кіл-ть циліндрів6
Об’єм12.8 дм³ 16.1 дм³ 
Хід поршня158 мм165 мм
Діаметр циліндра131 мм 144 мм
Ступінь стискання 17.0:1 16.0:1
Економічний діапазон обертів900–1400 об/хв1000–1300 об/хв
Максимальна гальмівна потужність вихлопними газами200 кВт (2300 об/хв)230 кВт (2200 об/хв)
Максимальна гальмівна потужність VEB+ 375 кВт (2300 об/хв)470 кВт (2200 об/хв)
VEB+ у якості опціїу якості опції
Масляні фільтри2 повнопоточні, 1 байпасний 2 повнопоточні, 1 байпасний 
Обсяг масла для заміни, включаючи фільтр 33 л42 л
Система охолодження, загальний обсяг38 л48 л

Вимоги до пального

ULSD якість (Дизельне пальне з наднизьким вмістом сірки, максимальний вміст сірки — 10 пропроміле).

Інтервал заміни масла

До 100 000 км або раз на рік за умов використання масла VDS4. 

Механізм відбору потужності від двигуна

 Крутний моментПередавальне число
EPTT650 650 Нм* 1.26:1
EPTT1000 1000 Нм* 1.26:1

* Значення крутного моменту під час руху та роботи на холостих обертах.

D13K – Потужність/крутний момент

D13K – Потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до EC 582/2011

D13K420 (309 кВт)  
Максимальна потужність при 1400–1800 об/хв 420 к.с.
Максимальний крутний момент при 860–1400 об/хв 2100 Нм
D13K460 (338 кВт)  
Максимальна потужність при 1400–1800 об/хв  460 к.с. 
Максимальний крутний момент при 900–1400 об/хв  2300 Нм  
D13K500 (368 кВт)  
Максимальна потужність при 1400–1800 об/хв  500 к.с. 
Максимальний крутний момент при 1000–1400 об/хв 2500 Нм 
D13K540 (397 кВт)  
Максимальна потужність при 1450–1800 об/хв 540 к.с. 
Максимальний крутний момент при 1000–1450 об/хв 2600 Нм 

D16K – Потужність/крутний момент

D16K – Потужність/крутний момент

Максимальна віхдна потужність відповідно до EC 582/2011

D16K550 (405 кВт)  
Максимальна потужність при 1350–1900 об/хв 550 к.с.
Максимальний крутний момент при 900–1350 об/хв2800 Нм*
D16K550 (405 кВт)  
Максимальна потужність при 1350–1900 об/хв 550 к.с. 
Максимальний крутний момент при 900–1350 об/хв2900 Нм 
D16K650 (479 кВт)  
Максимальна потужність при 1450–1900 об/хв 650 к.с.
Максимальний крутний момент при 950–1450 об/хв 3150 Нм 
D16K750 (552 кВт)  
Максимальна потужність при 1600–1800 об/хв750 к.с. 
Максимальний крутний момент при 950–1400 об/хв3550 Нм 

* Доступно тільки для версії двигуна 550 л. с. в поєднанні з механічною коробкою передач.

I-shift

12-ступінчата коробка передач з дільником і демультиплікатором, з автоматичною системою передач. I-Shift може бути оснащено компактним ретардером коробкою відбирання відбору потужностей 

Специфікації

ТипВища передачаКрутний момент двигуна (Нм)Дозволена вага автопоїзда (тонн)
AT2412F Пряма 240044
AT2612F Пряма 2600100
ATO2612F Підвищувальна2600100
AT2812F Пряма 280060
ATO3112F Підвищувальна3150100
ATO3512FПідвищувальна3550100

Специфікації I-Shift з подвійним зчепленням

Тип Вища передача Крутний момент двигуна (Нм)Дозволена вага автопоїзда (тонн)
SPO2812Підвищувальна280060

Пакети програмного забезпечення для системи I-Shift

Базовий (TP-BAS)
TP-BAS — це стандартний пакет програмного забезпечення, який поставляється з системою I-Shift і включає базові функції коробки передач для різних дорожніх умов.

Місцеві перевезення (TP-DIST)
TP-DIST адаптує функції коробки передач до певних дорожніх умов в сегменті міських перевезень. Пакет програмного забезпечення включає функцію допомоги при маневруванні під час зрушення з місця і на низькій швидкості.

Будівництво (TP-CON)
TP-CON адаптує функції коробки передач до певних дорожніх умов в сегменті перевезень будівельних вантажів. Пакет програмного забезпечення включає функцію допомоги при маневруванні під час зрушення з місця і на низькій швидкості. Це програмне забезпечення підійде і для важких дорожніх умов.

Перевезення на дальні відстані (TP-LONG)
TP-LONG містить інтелектуальні функції, що знижують витрати пального. Цей пакет програмного забезпечення ідеально підходить для магістральних перевезень, де особлива увага приділяється економічній споживанню пального. Даний пакет включає функцію I-Roll.

Важкий автопоїзд  (TP-HD)
TP-HD оптимізує роботу коробки передач I-Shift в важких умовах експлуатації при великій повній масі автопоїзда (понад 85 тонн). Незалежно від повної маси автопоїзда водій завжди може оптимізувати характеристики управління за допомогою включення або відключення режиму експлуатації в важких умовах і включення режиму перевезень на далекі відстані. Функції пакета програмного забезпечення також дозволяють оптимізувати характеристики управління вантажним автомобілем, буксируються кілька причепів.

Пакети програмного забезпечення для системи I-Shift

ФункціїTP-BASTP-DISTTP-CONTP-LONGTP-HD**
Базова стратегія перемикання передач (APF-BAS)
Покращена стратегія перемикання передач (APF-ENH)ooooo
Налаштування базового вибору передачі (AMSO-BAS)
Удосконалений алгоритм вибору передачі з переходом на нижчу передачу «кікдаун»(AMSO-AUT)ooo
Базові професійні функції (AVO-BAS)
Покращена продуктивність на поганих дорогах (AVO-ENH)ooo
Базовий метод перемикання передач
Метод перемикання, оптимізований для отримання найкращих динамічних характеристик
Моніторинг температури масла в коробці перемикання передач
Рушання з великим навантаженням
I-Roll(•)
Адаптивний круїз-контроль(•)
Управління початком руху
Покращена стратегія перемикання передач (GCW ≤ 85 т)
Керування важкими автопоїздами (85 т < GCW ≤ 180 т)
Найнижча понижуюча передача* (ASO-ULC)ooo
Понижуюча передача* (ASO-C)ooo
Багатоступенева передача заднього ходу* (ARSO-MSR)ooo
I-See (PVT-BAS) з використанням данних GPSoo
I-See (PVT-EXT) з використанням данних GPSoo

• Стандарт (•) Функція використовується під час включення T TP-LONG. o Опція – недоступна
*Тільки AT2612F, ATO2612F, ATO3112F та ATO3512F. ARSO-MSR вимагає ASO-ULC або ASO-C.
**Тільки AT2612D, AT2612F, ATO2612F, ATO3112F та ATO3512F.

Механічні коробки передач

14-ступінчата коробка передач з дільником і демультиплікатором. Завдяки використанню різних кабелів для поздовжнього та поперечного перемикання, останнє стає коротким та чітким. Запатентовані синхронізатори коробки перемикання передач із сервофункцією потребують надзвичайно малих зусиль для перемикання передач. Коробку перемикання передач можна оснастити компактним ретардером, коробкою відбору потужності, аварійним насосом рульового управління та масляним охолоджувачем.

Механічні коробки передач

ТипВища передачаКрутний момент двигуна (Нм)Дозволена вага автопоїзда (т)
VT2214BПряма2200100
VTO2214BПідвищувальна2200100
VT2514BПряма2500100
VTO2514BПідвищувальна2500100
VT2814BПряма2800100
VTO2814BПідвищувальна2800100
Пряма
Пряма

Задні вісі

 

ТипМістПередачаМаксимальний крутний моемент (Нм)Макс. навантаження на міст/ходовий візок(т)Дозволена вага автопоїзда (т)
Одинарна головна передача     
RSS1344C/DОдинарнаГіпоїдна26001344
RSS1356Одинарна Гіпоїдна2400/28001356/44
RSS1360Одинарна Гіпоїдна35501360
RTS2370AЗдвоєнийГіпоїдна35502370
      
Колісний редуктор     
RSH1370FОдинарнаКонічна спіральна передача35501370
RTH2610FЗдвоєний Конічна спіральна передача355026100
RTH3210FЗдвоєний Конічна спіральна передача355032100
RTH3312Здвоєний Конічна спіральна передача355033120

Передавальні числа заднього мосту

RSS1344C/DRSS1356RSS1360RTS2370ARSH1370FRTH2610FRTH3210FRTH3312
2.31:1*2.50:12.47:12.43:13.46:13.33:13.33:13.61:1
2.47:1*2.79:12.64:12.57:13.61:13.46:13.46:13.76:1
2.64:13.10:12.85:12.83:13.76:13.61:13.61:14.12:1
2.85:13.44:13.08:13.09:14.12:13.76:13.76:14.55:1
3.08:13.67:13.40:13.40:14.55:13.97:13.97:15.41:1
3.36:1 3.67:13.78:15.41:14.12:14.12:17.21:1
3.70:1 4.11:14.13:1 4.55:14.55:1 
   4.50:1 5.41:15.41:1 
   5.14:1  7.21:1 
   5.67:1    
   6.17:1    

* Для RSS1344D

Варіації силової лінії

 D13K420D13K460D13K500D13K540D16K550 *D16K550 **D16K650D16K750
Механічні коробки передач        
VT2214B      
VTO2214B      
VT2514B     
VTO2514B     
VT2814B      
VTO2814B      
         
I-Shift        
AT2412F      
AT2612F    
ATO2612F    
AT2812F       
ATO3112F      
ATO3512F       
         
I-Shift з подвійним зчепленням         
SP02812   ● ● ●    
Мости з одинарною головною передачею        
RSS1344C/D    
RSS1356   
RSS1360
RTS2370A
         
Мости з колісним редуктором        
RSH1370F
RTH2610F
RTH3210F
RTH3312

* (2800 Нм)
** (2900 Нм)

Механізм відбору потужності

Існує широкий діапазон залежних від зчеплення та незалежних від зчеплення коробок відбирання потужності для приведення в дію всіх типів надбудов.

Коробка відбирання потужності, незалежна від зчеплення

PTER-DIN: Встановлений позаду механізм відбору потужності з приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса.
PTER1400: Відбір потужності від встановленого позаду двигуна приводу з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.
PTER-100: Встановлений позаду механізм відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.

Коробка відбирання потужності, залежна від зчеплення

PTR-F: З’єднання за допомогою фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.
PTR-FL/FH: З’єднання за допомогою з’єднувального фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Низько-, середньо-, високошвидкісні з’єднання DIN-стандарту для прямого встановлення гідравлічного насосу.
PTRD-F: Високошвидкісний зі з’єднанням за допомогою з’єднувального фланця для прямого підключення карданного валу.
PTRD-D: Високошвидкісний, з подвійним приводом, DIN-стандарту для прямого переднього чи заднього встановлення гідравлічних насосів.
PTRD-D1: Високошвидкісний, з подвійним приводом. З’єднання за допомогою фланця ззаду і з’єднувача та DIN-стандарту спереду.
PTRD-D2: Високошвидкісний, з подвійним приводом ззаду і одиночним приводом спереду. Два з’єднання за допомогою фланця ззаду і одне DIN-стандарту спереду.

Find your local dealer

Дізнайтесь більше про Volvo FH

Створіть ідеальну специфікацію. Зв’яжіться з найближчим дилером Volvo Trucks.

Знайдіть найближчого дилера