Дім Volvo Trucks у Мережі. Містить детальні відомості всього модельного ряду вантажівок, інформацію по аксесуарам і навчанню, фінансовим послугам, управлінню парком, сервісам, контрактам, оренді, медіагалереї та багато іншого.

Залишити повiдомлення
Вантажівки Volvo Trucks ТОВ "АК Автолак-центр" - офіційний дилер Volvo-Trucks в Україні.

Специфікації шасі Volvo FM

  • Висота шасі
  • Максимальне навантаження на передній міст
  • Задня підвіска
  • Висота з’єднання сідельних пристроїв
  • Дишлі
  • Баки для пального
  • Баки для AdBlue
  • Сідельні пристрої
  • Динамічне управління від Volvo
  • Тандемний підйомний міст
  • Неведучі задні додаткові мости
  • Неведучі середні додаткові мости
  • Гальма

Висота шасі

Наднизьке (тягач)прибл. 810 мм
Низькаприбл. 850 мм
Середняприбл. 900 мм
Високаприбл. 1000 мм
Xhighприбл. 1200 мм

Максимальне навантаження на передній міст, тонн.

Пневматична підвіскаРесорна підвіска
Наднизька8
Низька8
Середня10/20*9
Висока10/20*10/20**
Xhigh10/20**

* З подвійним переднім мостом (FAL20 або GRAS-GR).
** З подвійним переднім мостом (FAA20/FAA21)

Задня підвіска

ТипМостиПідвіскаНавантаження на вісі/ходовий балансирний візокРедукторНеведучі середні/задні додаткові мости
Одинарна
RAD-L904×2Параболічна/багатолистова13 тОдинарна головна передача/колісний редуктор
RAD-GR4×2Пневматична підвіска11,5/13 тОдинарна головна передача/колісний редуктор
RAD-G24×2Пневматична підвіска13 тКолісний редуктор
RAD-G44×2Пневматична підвіска11,5/12 тОдинарна головна передача
Візок
RADT-GR6×2/8×2Пневматична підвіска19/20,5/22,5/23тОдинарна головна передача/колісний редукторДодатковий задній міст (нерухомий / керований / самокерований)
RAPD-GR6×2Пневматична підвіска19/22 тОдинарна головна передача/колісний редукторНеведучий середній додатковий міст (нерухомий/керований)
RAPD-G46×2Пневматична підвіска16 тОдинарна головна передачаНерухомий неведучий середній додатковий міст
RADD-BR6×4/8×4Параболічні ресори20/21 тОдинарна головна передача/колісний редуктор
RADD-TR16×4/8×4Параболічна/багатолистова23/26 тОдинарна головна передача/колісний редуктор
RADD-TR26×4/8×4Багатолистова26/32 тКолісний редуктор
RADD-TR36×4/8×4Параболічні ресори38 тКолісний редуктор
RADD-GR6×4/8×4Пневматична підвіска17/21/23/26 тОдинарна головна передача/колісний редуктор
RADDT-GR8×4/10×4Пневматична підвіска27/33/36 тОдинарна головна передача/колісний редукторКерований задній додатковий міст
RAPDD-GR8×4Пневматична підвіска27/30,5/32/35 тОдинарна головна передача/колісний редукторКерований середній додатковий міст
RAPDT-GR8×2Пневматична підвіска27/30/30,5/ 31,5/32 тОдинарна головна передача/колісний редуктор3 мости / Керований середній і керований чи фіксований задній додатковий міст

Висота з’єднання сідельних пристроїв

Колісна формулаШасіПідвіскаВисота рамиВисота сідельного пристрою*ШинаМін. висота з’єднання**Номінальна висота при русі**
4×2НаднизькаRAD-GR266140295/55867912
НаднизькаRAD-GR266140295/60887932
НизькаRAD-GR266140315/609551015
СередняRAD-GR266140315/7010141075
СередняRAD-GR300140315/7010311092
ВисокаRAD-GR266140315/8010561147
ВисокаRAD-GR300140315/8010901164
6×2НизькаRADT-GR266160315/609751035
СередняRADT-GR266160315/7010341095
СередняRADT-GR300160315/7010511112
ВисокаRADT-GR300150*315/8011601234
СередняRAPD-GR266160315/7010341095
СередняRADT-GR300160315/7010511112
ВисокаRAPD-GR266160315/8010761167
ВисокаRAPD-GR300160315/8011101184
6×4ВисокаRADD-GR300150*315/8011731234
8×4ВисокаRAPDD-GR300160315/8011371207

* монтажна висота +60мм.
** Приблизна висота.

Причепні пристрої
Причепні пристрої різного по висоті розташування для центральновісьових причепів. Причепні пристрої встановлюються з інтервалом у 25мм.

Баки для пального
Алюмінієві або сталеві баки від 150 до 900 літрів. Максимальний обсяг пального складає 1480 літрів для тягача з колісною формулою 4×2.

Баки для AdBlue
Пластмасові. Обсяг від 32 до 90літрів. Насос для AdBlue інтегровано в бак AdBlue.

Сідельні пристрої
При дотриманні законодавчих норм навантаження зростає до 36 тонн. Сідло на L-профілях ISO-стандарту дозволяє володіти широким діапазоном висот. Сідло, що встановлюється безпосередньо на раму, є легким за вагою варіантом, оскільки не включає в себе профілів. Висота сідла над рамою починається зі 140мм. Інтегрована система змащування та розпізнавання причепу доступні як опції.

Динамічне управління Volvo
Активна система кермування з накладенням крутного моменту «torque overlay». Додає кермове зусилля на низьких швидкостях, зменшує поштовхи керма та утримує кермо прямо при гальмуванні на поверхні з різним коефіцієнтом зчеплення. Кермо автоматично повертається у середнє положення як при русі вперед, так і заднім ходом.

Динамічне управління від Volvo тепер також доступне для вантажівок з усіма колісними формулами, включаючи вантажівки з подвійним переднім мостом.

Тандемний підйомний міст
Дозволяє відключати й підіймати останній ведучий міст на тандемному візку для зменшення радіусу повороту та витрати пального. Натиснувши кнопку на панелі приладів, водій може підняти міст, якщо вантажівка розвантажена. Коли вантажівка завантажена, вісь автоматично опускається й підключається.

Тандемний підйомний міст доступний для конфігурацій 6×4 і 8×4 (з подвійним заднім мостом), обладнаних дисковими гальмами.

Неведучі задні додаткові мости
Доступні у кількох конфігураціях – нерухомі з одинарними або здвоєними колесами, активно або пасивно керовані. Навантаження на міст: 7,5; 9,5 або 10 тонн.

Неведучі середні додаткові мости
Доступні у фіксованому та активно керованому варіантах як для тягачів, так і для шасі. Навантаження на міст: 7,5 або 9 тонн.

Гальма

EBS (гальма з електронним управлінням) забезпечує відмінний відгук, ефективність і зворотній зв’язок, надаючи доступ до численних зручних функцій. Відтепер система EBS доступна як для дискових гальм, так і для барабанних гальм з Z-подібними затискними кулачками (для обраного діапазону конфігурацій мостів та висоти шасі). Удоскональте свою гальмівну систему, додавши пакет EBS Medium або будь-які інші опції.

Пакет EBS MEDIUM

На додаток до функцій основного пакету системи EBS, пакет EBS Medium додає такі функції.

Контроль стану системи EBS

Система моніторингу стану системи EBS працює через електронну систему транспортного засобу TEA2+ і систему Volvo Tech Tool.

Функція зрушення з пагорбу «Hill Start Aid»

Відпускання гальм здійснюється після забезпечення достатнього крутного моменту двигуна для переміщення транспортного засобу вперед.

Аналіз рівня зношування гальмівних накладок

Попередження про зношування гальмівних накладок ‑ розрахунок залишкового пробігу з використовуваними у даний момент гальмівними накладками. (Лише для дискових гальм.)

Автоматичне відпускання стоянкового гальма

Стоянкове гальмо відпускається тоді, коли водій натискає на педаль газу при ввімкнутій передачі (тільки для коробок перемикання передач I-Shift).

ДОДАТКОВІ ОПЦІЇ

На додаток до пакету програм пропонуються такі опції:

Гальмівна функція «Stretch Brake»

Дозволяє водію за необхідності здійснити імпульсне гальмування причепу. Гальма автоматично активуються, а ризик складання зводиться до мінімуму.

ESP (Електронна програма стійкості)

Система стійкості гальм включає гальма індивідуально на кожному колесі, чим забезпечує стійкість для усього транспортного засобу та протидію складанню, перекиданню й коливанню причепу. ESP відповідає вимогам нормативу «Електронний контроль стійкості транспортного засобу» і доступний для 2- і 3-вісних вантажівок.

Стоп-сигнал при екстреному гальмуванні

Під час аварійного гальмування за швидкості понад 50 км/год, стоп-сигнали миготять із частотою чотири імпульси на секунду.

Гідравлічний сповільнювач

Встановлений на коробку передач компактний ретардер з максимальною потужністю 440 кВт.

Контакти та схема проїзду

Подобається? Спробуйте її у дії

Єдиний спосіб повністю відчути переваги наших нових динамічних шасі – це сісти за кермо. Ваш місцевий дилер Volvo Trucks має відповіді на всі питання.

Контакти та схема проїзду