Дім Volvo Trucks у Мережі. Містить детальні відомості всього модельного ряду вантажівок, інформацію по аксесуарам і навчанню, фінансовим послугам, управлінню парком, сервісам, контрактам, оренді, медіагалереї та багато іншого.

Залишити повiдомлення
Вантажівки Volvo Trucks ТОВ "АК Автолак-центр" - офіційний дилер Volvo-Trucks в Україні.

Специфікації силових ліній Volvo FM

  • Двигун
  • I-Shift
  • Пакети програмного забепечення I-Shift
  • Механічні коробки перемикання передач
  • Задні мости
  • Передавальні числа заднього мосту
  • Варіації силової лінії
  • Механізм відбору потужності

Двигуни

D11KD13KG13C
Стандарт з викидів відпрацьованих газівЄвро 6Євро 6Євро 6
Кіл-ть циліндрів666
Об’єм10.8 дм312.8 дм312.8 дм3
Хід поршня152 мм158 мм158 мм
Діаметр циліндра123 мм131 мм131 мм
Ступінь стискання17.0:118.0:117.0:1
Економічний діапазон обертів1000-1500 об./хв.950-1400 об./хв.1000–1400 об./хв.
Максимальна потужність гальмування вихлопними газами160 кВт (2400 об/хв)200 кВт (2300 об/хв)
Ефект VEB290 кВт (2400 об/хв)
VEBу якості опції
Ефект+ VEB+375 кВт (2300 об/хв)375 кВт (2300 об/хв)
VEB+у якості опціїу якості опції
Масляні фільтри2 повнопотокові, 1 неповнопотоковий2 повнопотокові, 1 неповнопотоковий2 повнопотокові, 1 неповнопотоковий
Обсяг масла для заміни, включаючи фільтр33 л33 л33 л
Система охолодження, загальний обсяг33 л38 л39,5 л

Інтервал заміни масла

До 100 000 км або раз на рік за умов використання масла VDS4.

Вимоги до пального

Десульфоване пальне (EN590, макс. вміст сірки 10 ppm)
Біодизель 2 покоління (EN15940, синтетичне дизельне паливо)
Рідкий природний газ (підходящої для автомобілів якості).

Механізм відбору потужності від двигуна

Крутний моментПередавальне число, D11KПередавальне число, D13K
EPTT650650 Нм*1.08:11.26:1
EPTT10001000 Нм*1.26:1

*Значення крутного моменту під час руху та роботи на холостих обертах.

D11K — потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

D11K330 (245 кВт)
Максимальна потужність при 1600-1900 об/хв330 к.с.
Максимальний крутний момент при 950-1400 об/хв1600 Нм
D11K380 (280 кВт)
Максимальна потужність при 1700–1800 об/хв380 к.с.
Максимальний крутний момент при 950–1400 об/хв1800 Нм
D11K430 (317 кВт)
Максимальна потужність при 1700–1800 oб/хв430 к.с.
Максимальний крутний момент при 1050–1400 об/хв2050 Нм
D11K450 (339 кВт)
Максимальна потужність при 1700–1800 об/хв460 к.с.
Максимальний крутний момент при 1050–1400 об/хв2020 Нм


D13K engine, power/torque curves

D13K – Потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно доEC 582/2011


D13K420 (309 кВт)
Максимальна потужність при1400–1800 об/хв420 к.с.
Максимальний крутний момент при860–1400об/хв2100 Нм
D13K460 (338 кВт)
Максимальна потужність при1400–1800об/хв460к.с.
Максимальний крутний момент при900–1400 об/хв2300Нм
D13K500 (368 кВт)
Максимальна потужність при1400–1800об/хв500к.с.
Максимальний крутний момент при1000–1400об/хв2500Нм

I-Shift

12-ступінчата коробка передач з дільником і демультиплікатором, з автоматичною системою передач. I-Shift може бути оснащено компактним ретардером коробкою відбирання відбору потужностей.

I-Shift

ТипВища передачаКрутний момент двигуна (Нм)Дозволена вага автопоїзда (тонн)
AT2412FПряма240044
AT2612FПряма2600100
ATO2612FПідвищувальна2600100

Пакети програмного забезпечення для системи I-Shift

Базовий (TP-BAS)
TP-BAS- це стандартний пакет програмного забезпечення, який поставляється з системою I-Shift і включає базові функції коробки передач для різних дорожніх умов.

Місцеві перевезення (TP-DIST)
TP-DISTадаптує функції коробки передач до певних дорожніх умов в сегменті міських перевезень. Пакет програмного забезпечення включає функцію допомоги при маневруванні під час зрушення з місця і на низькій швидкості.

Будівництво (TP-CON)
TP-CONадаптує функції коробки передач до певних дорожніх умов в сегменті перевезень будівельних вантажів. Пакет програмного забезпечення включає функцію допомоги при маневруванні під час зрушення з місця і на низькій швидкості. Це програмне забезпечення підійде і для важких дорожніх умов.

Перевезення на дальні відстані (TP-LONG)
TP-LONGмістить інтелектуальні функції, що знижують витрати пального. Цей пакет програмного забезпечення ідеально підходить для магістральних перевезень, де особлива увага приділяється економічній споживанню пального. Даний пакет включає функцію I-Roll.

Важкий автопоїзд (TP-HD)
TP-HDоптимізує роботу коробки передач I-Shift в важких умовах експлуатації при великій повній масі автопоїзда (понад 85 тонн). Незалежно від повної маси автопоїзда водій завжди може оптимізувати характеристики управління за допомогою включення або відключення режиму експлуатації в важких умовах і включення режиму перевезень на далекі відстані. Функції пакета програмного забезпечення також дозволяють оптимізувати характеристики управління вантажним автомобілем, буксируються кілька причепів.

Пакети програмного забезпечення для системи I-Shift

ФункціїTP-BASTP-DISTTP-CONTP-LONGTP-HD**
Базова стратегія перемикання передач (APF-BAS)
Покращена стратегія перемикання передач(APF-ENH)ooooo
Налаштування базового вибору передачі (AMSO-BAS)
Удосконалений алгоритм вибору передачі з переходом на нижчу передачу «кікдаун»(AMSO-AUT)ooo
Базові професійні функції(AVO-BAS)
Покращена продуктивність на поганих дорогах (AVO-ENH)ooo
Базовий метод перемикання передач
Метод перемикання, оптимізований для отримання найкращих динамічних характеристик
Моніторинг температури масла в коробці перемикання передач
Рушання з великим навантаженням
I-Roll(•)
Адаптивний круїз-контроль(•)
Управління початком руху
Покращена стратегія перемикання передач (GCW ≤ 85 т)
Керування важкими автопоїздами (85 т < GCW ≤ 180 т)
Найнижча понижуюча передача* (ASO-ULC)ooo
Понижуюча передача* (ASO-C)ooo
Багатоступенева передача заднього ходу* (ARSO-MSR)ooo
I-See (PVT-BAS) з використанням данних GPSoo
I-See (PVT-EXT) з використанням данних GPSoo

• Стандарт (•) Функція використовується під час включенняTTP-LONG. o Опція – недоступна *Тільки AT2612F, ATO2612F. ARSO-MSR вимагає ASO-ULC або ASO-C. **Тільки AT2612F та ATO2612F.

Механічні коробки передач

14-ступінчата коробка передач з дільником і демультиплікатором. Завдяки використанню різних кабелів для поздовжнього та поперечного перемикання, останнє стає коротким та чітким. Запатентовані синхронізатори коробки перемикання передач із сервофункцією потребують надзвичайно малих зусиль для перемикання передач. Коробку перемикання передач можна оснастити компактним ретардером, коробкою відбору потужності, аварійним насосом рульового управління та масляним охолоджувачем.

Механічні коробки передач

ТипВища передачаКрутний момент двигуна (Нм)Дозволена вага автопоїзда (т)
VT2009BПряма200060
VT2214BПряма2200100
VTO2214BПідвищувальна2200100
VT2514BПряма2500100
VTO2514BПідвищувальна2500100

Задні вісі

ТипМістПередачаМаксимальний крутний моемент (Нм)Макс. навантаження на міст/ходовий візок(т)Дозволена вага автопоїзда(т)
Одинарна головна передача
RSS1344C/DОдинарнаHypoid26001344
RSS1356ОдинарнаHypoid2400/28001356/44
RSS1360ОдинарнаHypoid35501360
RTS2370AЗдвоєнийHypoid35502370
Колісний редуктор
RSH1370FОдинарнаConical spiral cut35501370
RTH2610FЗдвоєнийConical spiral cut355026100
RTH3210FЗдвоєнийConical spiral cut355032100
RTH3312ЗдвоєнийConical spiral cut355033120

Передавальні числа заднього мосту

RSS1344C/DRSS1356RSS1360RTS2370ARSH1370FRTH2610FRTH3210FRTH3312
2.31:1*2.50:12.47:12.43:13.46:13.33:13.33:13.61:1
2.47:1*2.64:12.64:12.57:13.61:13.46:13.46:13.76:1
2.64:12.79:12.85:12.83:13.76:13.61:13.61:14.12:1
2.85:13.10:13.08:13.09:14.12:13.76:13.76:14.55:1
3.08:13.44:13.40:13.40:14.55:13.97:13.97:15.41:1
3.36:13.67:13.67:13.78:15.41:14.12:14.12:17.21:1
3.70:14.11:14.13:14.55:14.55:1
4.11:14.50:15.41:15.41:1
4.63:15.14:17.21:1
5.29:15.67:1
6.17:1

* Для RSS1344D

Варіації силової лінії

D11K330D11K370D11K410D11K450D13K420D13K460D13K500
Механічні коробки передач
VT2009B
VT2214B
VTO2214B
VT2514B
VTO2514B
I-Shift
AT2412F
AT2612F
ATO2612F
Мости з одинарною головною передачею
RSS1344C/D
RSS1356
RSS1360
RTS2370B
Мости з колісним редуктором
RSH1370F
RTH2610F
RTH3210F
RTH3312

Механізм відбору потужності

Існує широкий діапазон залежних від зчеплення та незалежних від зчеплення коробок відбирання потужності для приведення в дію всіх типів надбудов.

Установка на двигуні

PTER-DIN Встановлений позаду механізм відбору потужності з приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса.

PTER1400Відбір потужності від встановленого позаду двигуна приводу з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.

PTER100Коробка отбора мощности устанавливается сзади двигателя и через фланцевое соединение приводит в действие гидравлический насос.

Установка на коробці передач

PTR-FЗ’єднання за допомогою фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.

PTR-FL/FHЗ’єднання за допомогою з’єднувального фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH Низько-, середньо-, високошвидкісні з’єднання DIN-стандарту для прямого встановлення гідравлічного насосу.

PTRD-F Високошвидкісний зі з’єднанням за допомогою з’єднувального фланця для прямого підключення карданного валу.

PTRD-DВисокошвидкісний, з подвійним приводом, DIN-стандарту для прямого переднього чи заднього встановлення гідравлічних насосів.

PTRD-D1Високошвидкісний, з подвійним приводом. З’єднання за допомогою фланця ззаду і з’єднувача та DIN-стандарту спереду.

PTRD-D2Високошвидкісний, з подвійним приводом ззаду і одиночним приводом спереду. Два з’єднання за допомогою фланця ззаду і одне DIN-стандарту спереду.

Find your local dealer

Дізнайтесь більше про Volvo FM

Створіть ідеальну специфікацію. Зв’яжіться з найближчим дилером Volvo Trucks.

Знайдіть найближчого дилера