Специфікації шасі Volvo FM
Висота шасі
Наднизьке (тягач) | прибл. 810 мм |
Низька | прибл. 850 мм |
Середня | прибл. 900 мм |
Висока | прибл. 1000 мм |
Максимальне навантаження на передній міст, тонн.
Пневматична підвіска | Ресорна підвіска | |
---|---|---|
Наднизька | 8 | – |
Низька | 8 | – |
Середня | 9 | 9 |
Висока | 9 | 10/20* |
* З подвійним переднім мостом (FAA20).
Задня підвіска
Тип | Мости | Підвіска | Навантаження на вісі/ходовий балансирний візок | Редуктор | Неведучі середні/задні додаткові мости |
---|---|---|---|---|---|
Одинарна | |||||
RAD-L90 | 4×2 | Параболічна/багатолистова | 13 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | |
RAD-GR | 4×2 | Пневматична підвіска | 11,5/13 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | |
Візок | |||||
RADT-AR | 6×2 | Параболічні ресори | 19/21 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | Неведучий задній додатковий міст (нерухомий) |
RADT-GR | 6×2/8×2 | Пневматична підвіска | 19/20,5/22,5/23 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | Додатковий задній міст (нерухомий / керований / самокерований) |
RAPD-GR | 6×2 | Пневматична підвіска | 19/22 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | Неведучий середній додатковий міст (нерухомий/керований) |
RADD-BR | 6×4/8×4 | Параболічні ресори | 21 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | |
RADD-TR1 | 6×4/8×4 | Параболічні ресори/звичайні лістові ресори | 23/26 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | |
RADD-TR2 | 6×4/8×4 | Звичайні листові ресори | 26/32 т | Колісний редуктор | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Пневматична підвіска | 21/23/26 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | |
RADDT-GR | 8×4/10×4 | Пневматична підвіска | 27/33/36 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | Неведучий задній додатковий міст (керований) |
RAPDD-GR | 8×4 | Пневматична підвіска | 27/30,5/32/35 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | Неведучий середній додатковий міст (керований) |
RAPDT-GR | 8×2 | Пневматична підвіска | 27/30/30,5/ 31,5/32 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | Середній (керований) + задній (нерухомий/керований) додатковий міст |
Висота з’єднання сідельних пристроїв
Колісна формула | Шасі | Підвіска | Висота рами | Висота сідельного пристрою* | Шина | Мін. висота з’єднання** | Номінальна висота при русі** |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4×2 | Наднизька | RAD-GR | 266 | 140 | 295/55 | 867 | 912 |
Наднизька | RAD-GR | 266 | 140 | 295/60 | 887 | 932 | |
Низька | RAD-GR | 266 | 140 | 315/60 | 955 | 1015 | |
Середня | RAD-GR | 266 | 140 | 315/70 | 1014 | 1075 | |
Середня | RAD-GR | 300 | 140 | 315/70 | 1031 | 1092 | |
Висока | RAD-GR | 266 | 140 | 315/80 | 1056 | 1147 | |
Висока | RAD-GR | 300 | 140 | 315/80 | 1090 | 1164 | |
6×2 | Низька | RADT-GR | 266 | 160 | 315/60 | 975 | 1035 |
Середня | RADT-GR | 266 | 160 | 315/70 | 1034 | 1095 | |
Середня | RADT-GR | 300 | 160 | 315/70 | 1051 | 1112 | |
Висока | RADT-GR | 300 | 150* | 315/80 | 1160 | 1234 | |
Середня | RAPD-GR | 266 | 160 | 315/70 | 1034 | 1095 | |
Середня | RADT-GR | 300 | 160 | 315/70 | 1051 | 1112 | |
Висока | RAPD-GR | 266 | 160 | 315/80 | 1076 | 1167 | |
Висока | RAPD-GR | 300 | 160 | 315/80 | 1110 | 1184 | |
6×4 | Висока | RADD-GR | 300 | 150* | 315/80 | 1173 | 1234 |
8×4 | Висока | RAPDD-GR | 300 | 160 | 315/80 | 1137 | 1207 |
* монтажна висота +60 мм.
** Приблизна висота.
Причепні пристрої
Причепні пристрої різного по висоті розташування для центральновісьових причепів. Причепні пристрої встановлюються з інтервалом у 25 мм.
Баки для пального
Алюмінієві або сталеві баки від 150 до 900 літрів. Максимальний обсяг пального складає 1 480 літрів для тягача з колісною формулою 4×2.
Баки для AdBlue
Пластмасові. Обсяг від 32 до 90 літрів. Насос для AdBlue інтегровано в бак AdBlue.
Сідельні пристрої
При дотриманні законодавчих норм навантаження зростає до 36 тонн. Сідло на L-профілях ISO-стандарту дозволяє володіти широким діапазоном висот. Сідло, що встановлюється безпосередньо на раму, є легким за вагою варіантом, оскільки не включає в себе профілів. Висота сідла над рамою починається зі 140 мм. Інтегрована система змащування та розпізнавання причепу доступні як опції.
Динамічне управління Volvo
Активна система кермування з накладенням крутного моменту «torque overlay». Додає кермове зусилля на низьких швидкостях, зменшує поштовхи керма та утримує кермо прямо при гальмуванні на поверхні з різним коефіцієнтом зчеплення. Кермо автоматично повертається у середнє положення як при русі вперед, так і заднім ходом.
Динамічне управління від Volvo тепер також доступне для вантажівок з усіма колісними формулами, включаючи вантажівки з подвійним переднім мостом.
Тандемний підйомний міст
Дозволяє відключати й підіймати останній ведучий міст на тандемному візку для зменшення радіусу повороту та витрати пального. Натиснувши кнопку на панелі приладів, водій може підняти міст, якщо вантажівка розвантажена. Коли вантажівка завантажена, вісь автоматично опускається й підключається.
Тандемний підйомний міст доступний для конфігурацій 6×4 і 8×4 (з подвійним заднім мостом), обладнаних дисковими гальмами.
Неведучі задні додаткові мости
Доступні у кількох конфігураціях – нерухомі з одинарними або здвоєними колесами, активно або пасивно керовані. Навантаження на міст: 7,5; 9,5 або 10 тонн.
Неведучі середні додаткові мости
Доступні у фіксованому та активно керованому варіантах як для тягачів, так і для шасі. Навантаження на міст: 7,5 або 9 тонн.
Гальма
EBS (гальма з електронним управлінням) забезпечує відмінний відгук, ефективність і зворотній зв’язок, надаючи доступ до численних зручних функцій. Відтепер система EBS доступна як для дискових гальм, так і для барабанних гальм з Z-подібними затискними кулачками (для обраного діапазону конфігурацій мостів та висоти шасі). Удоскональте свою гальмівну систему, додавши пакет EBS Medium або будь-які інші опції.
Пакет EBS MEDIUM
На додаток до функцій основного пакету системи EBS, пакет EBS Medium додає такі функції.
Контроль стану системи EBS
Система моніторингу стану системи EBS працює через електронну систему транспортного засобу TEA2+ і систему Volvo Tech Tool.
Функція зрушення з пагорбу «Hill Start Aid»
Відпускання гальм здійснюється після забезпечення достатнього крутного моменту двигуна для переміщення транспортного засобу вперед.
Аналіз рівня зношування гальмівних накладок
Попередження про зношування гальмівних накладок ‑ розрахунок залишкового пробігу з використовуваними у даний момент гальмівними накладками. (Лише для дискових гальм.)
Автоматичне відпускання стоянкового гальма
Стоянкове гальмо відпускається тоді, коли водій натискає на педаль газу при ввімкнутій передачі (тільки для коробок перемикання передач I-Shift).
ДОДАТКОВІ ОПЦІЇ
На додаток до пакету програм пропонуються такі опції:
Гальмівна функція «Stretch Brake»
Дозволяє водію за необхідності здійснити імпульсне гальмування причепу. Гальма автоматично активуються, а ризик складання зводиться до мінімуму.
ESP (Електронна програма стійкості)
Система стійкості гальм включає гальма індивідуально на кожному колесі, чим забезпечує стійкість для усього транспортного засобу та протидію складанню, перекиданню й коливанню причепу. ESP відповідає вимогам нормативу «Електронний контроль стійкості транспортного засобу» і доступний для 2- і 3-вісних вантажівок.
Стоп-сигнал при екстреному гальмуванні
Під час аварійного гальмування за швидкості понад 50 км/год, стоп-сигнали миготять із частотою чотири імпульси на секунду.
Гідравлічний сповільнювач
Встановлений на коробку передач компактний ретардер з максимальною потужністю 440 кВт.