Дім Volvo Trucks у Мережі. Містить детальні відомості всього модельного ряду вантажівок, інформацію по аксесуарам і навчанню, фінансовим послугам, управлінню парком, сервісам, контрактам, оренді, медіагалереї та багато іншого.

Залишити повiдомлення
Вантажівки Volvo Trucks ТОВ "АК Автолак-центр" - офіційний дилер Volvo-Trucks в Україні.

Специфікації силових ліній Volvo FM

 

  • Двигун
  • I-Shift
  • Пакети програмного забепечення I-Shift
  • Механічні коробки перемикання передач
  •  

     

  • Задні мости
  • Передавальні числа заднього мосту
  • Варіації силової лінії
  • Механізм відбору потужності 
  •  

    Двигуни

     D11KD13K
    СтандартЄвро 6Євро 6
    Кіл-ть циліндрів66
    Об’єм10.8 дм312.8 дм3
    Хід поршня152 мм158 мм
    Діаметр циліндра123 мм131 мм
    Ступінь стискання 17.0:117.0:1
    Exhaust braking effect160 кВт (2400 об/хв)200 кВт (2300 об/хв)
    Максимальна гальмівна потужність VEB 290 кВт (2400 об/хв) 
    VEBу якості опції 
    Максимальна гальмівна потужність VEB+ 375 кВт (2300 об/хв)
    VEB+ у якості опції
    Масляні фільтри2 повнопоточні, 1 байпасний 2 повнопоточні, 1 байпасний 
    Обсяг масла для заміни, включаючи фільтр36 л33 л
    Система охолодження, загальний обсяг36 л38 л

    Інтервал заміни масла

    До 100 000 км або раз на рік за умов використання масла VDS4.

    Вимоги до пального

    Тільки пальне без вмісту сірки (EN590, максимальний вміст сірки — 10 пропроміле).

    Механізм відбору потужності від двигуна

     Крутний моментПередавальне число, D11KПередавальне число, D13K
    EPTT650650 Нм*1.08:11.26:1
    EPTT10001000 Нм* 1.26:1

    * Значення крутного моменту під час руху та роботи на холостих обертах.


    D11K engine, power/torque curves

    D11K – Потужність/крутний момент

    Максимальна вихідна потужність відповідно до EC 582/2011


    D11K330 (243 кВт) 
    Максимальна потужність при 1600-1900 об/хв330 к.с.
    Максимальний крутний момент при 950-1400 об/хв1600 Нм
    D11K370 (273 кВт) 
    Максимальна потужність при 1600–1900 об/хв370 к.с.
    Максимальний крутний момент при 950–1400 об/хв1750 Нм
    D11K410 (302 кВт) 
    Максимальна потужність при 1600–1900 об/хв410 к.с.
    Максимальний крутний момент при 1000–1400 об/хв1950 Нм
    D11K450 (332 кВт) 
    Максимальна потужність при 1600–1900 об/хв450 к.с.
    Максимальний крутний момент при 1000–1400 об/хв2150 Нм


    D13K engine, power/torque curves

    D13K – Потужність/крутний момент

    Максимальна вихідна потужність відповідно до EC 582/2011


    D13K420 (309 кВт) 
    Максимальна потужність при 1400–1800 об/хв420 к.с.
    Максимальний крутний момент при 860–1400 об/хв2100 Нм
    D13K460 (338 кВт) 
    Максимальна потужність при 1400–1800 об/хв460 к.с.
    Максимальний крутний момент при 900–1400 об/хв2300 Нм
    D13K500 (368 кВт) 
    Максимальна потужність при 1400–1800 об/хв500 к.с.
    Максимальний крутний момент при 1000–1400 об/хв2500 Нм

    I-Shift

    12-ступінчата коробка передач з дільником і демультиплікатором, з автоматичною системою передач. I-Shift може бути оснащено компактним ретардером коробкою відбирання відбору потужностей.

    I-Shift

    ТипВища передачаКрутний момент двигуна (Нм)Дозволена вага автопоїзда (тонн)
    AT2412FПряма 240044
    AT2612FПряма 2600100
    ATO2612FПідвищувальна2600100

    Пакети програмного забезпечення для системи I-Shift

    Базовий (TP-BAS)
    TP-BAS — це стандартний пакет програмного забезпечення, який поставляється з системою I-Shift і включає базові функції коробки передач для різних дорожніх умов.

    Місцеві перевезення (TP-DIST)
    TP-DIST адаптує функції коробки передач до певних дорожніх умов в сегменті міських перевезень. Пакет програмного забезпечення включає функцію допомоги при маневруванні під час зрушення з місця і на низькій швидкості.

    Будівництво (TP-CON)
    TP-CON адаптує функції коробки передач до певних дорожніх умов в сегменті перевезень будівельних вантажів. Пакет програмного забезпечення включає функцію допомоги при маневруванні під час зрушення з місця і на низькій швидкості. Це програмне забезпечення підійде і для важких дорожніх умов.

    Перевезення на дальні відстані (TP-LONG)
    TP-LONG містить інтелектуальні функції, що знижують витрати пального. Цей пакет програмного забезпечення ідеально підходить для магістральних перевезень, де особлива увага приділяється економічній споживанню пального. Даний пакет включає функцію I-Roll.

    Важкий автопоїзд  (TP-HD)
    TP-HD оптимізує роботу коробки передач I-Shift в важких умовах експлуатації при великій повній масі автопоїзда (понад 85 тонн). Незалежно від повної маси автопоїзда водій завжди може оптимізувати характеристики управління за допомогою включення або відключення режиму експлуатації в важких умовах і включення режиму перевезень на далекі відстані. Функції пакета програмного забезпечення також дозволяють оптимізувати характеристики управління вантажним автомобілем, буксируються кілька причепів.

    Пакети програмного забезпечення для системи I-Shift

    ФункціїTP-BASTP-DISTTP-CONTP-LONGTP-HD**
    Базова стратегія перемикання передач (APF-BAS)
    Покращена стратегія перемикання передач (APF-ENH)ooooo
    Налаштування базового вибору передачі (AMSO-BAS)
    Удосконалений алгоритм вибору передачі з переходом на нижчу передачу «кікдаун»(AMSO-AUT)ooo
    Базові професійні функції (AVO-BAS)
    Покращена продуктивність на поганих дорогах (AVO-ENH)ooo
    Базовий метод перемикання передач
    Метод перемикання, оптимізований для отримання найкращих динамічних характеристик
    Моніторинг температури масла в коробці перемикання передач 
    Рушання з великим навантаженням
    I-Roll(•)
    Адаптивний круїз-контроль(•)
    Управління початком руху
    Покращена стратегія перемикання передач (GCW ≤ 85 т)
    Керування важкими автопоїздами (85 т < GCW ≤ 180 т)
    Найнижча понижуюча передача* (ASO-ULC)ooo
    Понижуюча передача* (ASO-C)ooo
    Багатоступенева передача заднього ходу* (ARSO-MSR)ooo
    I-See (PVT-BAS) з використанням данних GPSoo
    I-See (PVT-EXT) з використанням данних GPSoo

    • Стандарт (•) Функція використовується під час включення T TP-LONG. o Опція – недоступна *Тільки AT2612F, ATO2612F. ARSO-MSR вимагає ASO-ULC або ASO-C. **Тільки AT2612F та ATO2612F.

    Механічні коробки передач

    14-ступінчата коробка передач з дільником і демультиплікатором. Завдяки використанню різних кабелів для поздовжнього та поперечного перемикання, останнє стає коротким та чітким. Запатентовані синхронізатори коробки перемикання передач із сервофункцією потребують надзвичайно малих зусиль для перемикання передач. Коробку перемикання передач можна оснастити компактним ретардером, коробкою відбору потужності, аварійним насосом рульового управління та масляним охолоджувачем.

    Механічні коробки передач

    ТипВища передачаКрутний момент двигуна (Нм)Дозволена вага автопоїзда (т)
    VT2009BПряма2000 60 
    VT2214BПряма2200 100
    VTO2214BПідвищувальна2200100
    VT2514BПряма2500100
    VTO2514BПідвищувальна2500100 

    Задні вісі

    ТипМістПередачаМаксимальний крутний моемент (Нм)Макс. навантаження на міст/ходовий візок(т)Дозволена вага автопоїзда (т)
    Одинарна головна передача     
    RSS1344C/DОдинарнаHypoid2600 13 44
    RSS1356ОдинарнаHypoid2400/2800 13 56/44
    RSS1360ОдинарнаHypoid355013 60
    RTS2370AЗдвоєнийHypoid355023 70 
    Колісний редуктор     
    RSH1370FОдинарнаConical spiral cut355013 70
    RTH2610FЗдвоєнийConical spiral cut355026 100
    RTH3210FЗдвоєнийConical spiral cut355032 100
    RTH3312ЗдвоєнийConical spiral cut355033 120

    Передавальні числа заднього мосту

    RSS1344C/DRSS1356RSS1360RTS2370ARSH1370FRTH2610FRTH3210FRTH3312
    2.31:1*2.50:12.47:12.43:13.46:13.33:13.33:13.61:1
    2.47:1*2.64:12.64:12.57:13.61:13.46:13.46:13.76:1
    2.64:12.79:12.85:12.83:13.76:13.61:13.61:14.12:1
    2.85:13.10:13.08:13.09:14.12:13.76:13.76:14.55:1
    3.08:13.44:13.40:13.40:14.55:13.97:13.97:15.41:1
    3.36:13.67:13.67:13.78:15.41:14.12:14.12:17.21:1
    3.70:1 4.11:14.13:1 4.55:14.55:1 
    4.11:1  4.50:1 5.41:15.41:1 
    4.63:1  5.14:1  7.21:1 
    5.29:1  5.67:1    
       6.17:1    

    * Для RSS1344D

    Варіації силової лінії

     D11K330D11K370D11K410D11K450D13K420D13K460D13K500
    Механічні коробки передач
    VT2009B    
    VT2214B 
    VTO2214B 
    VT2514B   
    VTO2514B   
    I-Shift       
    AT2412F 
    AT2612F
    ATO2612F
    Мости з одинарною головною передачею
    RSS1344C/D
    RSS1356
    RSS1360
    RTS2370B
    Мости з колісним редуктором
    RSH1370F
    RTH2610F
    RTH3210F
    RTH3312

    Механізм відбору потужності

    Існує широкий діапазон залежних від зчеплення та незалежних від зчеплення коробок відбирання потужності для приведення в дію всіх типів надбудов.

    Установка на двигуні

    PTER-DIN Встановлений позаду механізм відбору потужності з приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса. 

    PTER1400 Відбір потужності від встановленого позаду двигуна приводу з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса. 

    PTER100 Коробка отбора мощности устанавливается сзади двигателя и через фланцевое соединение приводит в действие гидравлический насос.

    Установка на коробці передач

    PTR-F З’єднання за допомогою фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.

    PTR-FL/FH З’єднання за допомогою з’єднувального фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.

    PTR-D/PTR-DM/PTR-DH Низько-, середньо-, високошвидкісні з’єднання DIN-стандарту для прямого встановлення гідравлічного насосу.

    PTRD-F Високошвидкісний зі з’єднанням за допомогою з’єднувального фланця для прямого підключення карданного валу.

    PTRD-D Високошвидкісний, з подвійним приводом, DIN-стандарту для прямого переднього чи заднього встановлення гідравлічних насосів. 

    PTRD-D1 Високошвидкісний, з подвійним приводом. З’єднання за допомогою фланця ззаду і з’єднувача та DIN-стандарту спереду.

    PTRD-D2 Високошвидкісний, з подвійним приводом ззаду і одиночним приводом спереду. Два з’єднання за допомогою фланця ззаду і одне DIN-стандарту спереду.

    Find your local dealer

    Дізнайтесь більше про Volvo FM

    Створіть ідеальну специфікацію. Зв’яжіться з найближчим дилером Volvo Trucks. 

    Знайдіть найближчого дилера