Дім Volvo Trucks у Мережі. Містить детальні відомості всього модельного ряду вантажівок, інформацію по аксесуарам і навчанню, фінансовим послугам, управлінню парком, сервісам, контрактам, оренді, медіагалереї та багато іншого.

Залишити повiдомлення
Вантажівки Volvo Trucks ТОВ "АК Автолак-центр" - офіційний дилер Volvo-Trucks в Україні.

Специфікації шасі Volvo FMX

  • Висота шасі
  • Максимальне навантаження на передній міст
  • Задня підвіска
  • Дишлі
  • Баки для пального
  • Баки для AdBlue
  • Сідельні пристрої
  • Динамічне управління від Volvo
  • Тандемний підйомний міст
  • Автоматичний Контроль Тягового Зусилля
  • Неведучі задні додаткові мости
  • Неведучі середні додаткові мости
  • Гальма

Висота шасі

Середня прибл. 900 мм
Високаприбл. 1000 мм
Надвисока прибл. 1200 мм
Екстрависоке прибл. 1240 мм

Максимальне навантаження на передній міст, тонн.

 Пневматична підвіска Ресорна підвіска 
Середня 10 
Висока 10/20*
Надвисока  10/20*
Екстрависоке  10/20*

* З подвійним переднім мостом (FAA20/FAA21)

Максимальне навантаження на передній міст (тонн)

FA-LOWНизький передній міст для середньої висоти шасі, навантаження на вісь до 9 т.
FA-LOWСередній передній міст для середньої висоти шасі, навантаження на вісь до 10 т.
FA-HIGHВисокий передній міст для високої висоти шасі, навантаження на вісь до 10 т.
FA-XHIGHНадзвичайно високий передній міст для надзвичайно високої висоти шасі, навантаження на вісь до 10/18* т.
FA-XXHIGHВедучий передній міст, навантаження на вісь до 9/18* т.
Подвійний передній міст — FA-HIGH/FA-XHIGHДоступний у конфігураціях 8×2 і 8×4, навантаження на вісь до 18 т.

Задня підвіска

ТипКомбінація мостівТип підвіскиНавантаження на вісі/ходовий балансирний візокРедукторІнші мости
Одинарна      
RAD-L904×2Параболічна/багатолистова13 тОдинарна головна передача/колісний редуктор 
RAD-GR4×2Пневматична підвіска 13 тОдинарна головна передача/колісний редуктор 
RAD-G24×2Пневматична підвіска 13 тОдинарна головна передача/колісний редуктор 
RAD-L904×4Параболічна/багатолистова13 тКолісний редуктор  
      
Візок      
RADT-AR6×2Параболічні ресори19/21 тОдинарна головна передача/колісний редукторНерухомий неведучий задній додатковий міст
RADT-GR6×2/8×2Пневматична підвіска19/20,5/22,5/23 тОдинарна головна передача/колісний редукторНерухомий / керований / самокерований додатковий задній міст
RAPD-GR6×2Пневматична підвіска19/22 тОдинарна головна передача/колісний редукторНерухомий/керований неведучий середній додатковий міст
RADD-G26×4/8×4Пневматична підвіска21/23/26 тОдинарна головна передача/колісний редуктор 
RADD-BR6×4/8×4Параболічні ресори21 тОдинарна головна передача/колісний редуктор 
RADD-TR16×4/8×4Параболічні ресори/звичайні лістові ресори23/26 тОдинарна головна передача/колісний редуктор 
RADD-TR26×4/8×4Звичайні листові ресори26/32 тКолісний редуктор 
RADD-GR6×4/8×4Пневматична підвіска21/23/26 тОдинарна головна передача/колісний редуктор 
RADD-BR6×6Параболічні ресори21 тКолісний редуктор 
RADD-TR16×6Параболічні ресори/звичайні лістові ресори26 тКолісний редуктор 
RADD-TR26×6Звичайні листові ресори26/32 тКолісний редуктор 
RAPDT-GR8×2Пневматична підвіска27/30/30,5/ 31,5/32 тОдинарна головна передача/колісний редуктор3 мости / Керований середній і керований чи фіксований задній додатковий міст
RADDT-GR8×4Пневматична підвіска27/33/36 тОдинарна головна передача/колісний редуктор3 мости/неведучий задній додатковий міст
RAPDD-GR8×4Пневматична підвіска27/30,5/32/35 тОдинарна головна передача/колісний редуктор3 мости/керований середній додатковий міст
RADDT-G28×4Пневматична підвіска27/33/36 тОдинарна головна передача/колісний редуктор3 мости/неведучий задній додатковий міст
RADD-BR8×6Параболічні ресори21 тКолісний редуктор 
RADD-TR18×6Параболічні ресори/звичайні лістові ресори26 тКолісний редуктор 
RADD-TR28×6Звичайні листові ресори26/32 тКолісний редуктор 

Причепні пристрої
Причепні пристрої різного по висоті розташування для центральновісьових причепів. Причепні пристрої встановлюються з інтервалом у 25 мм. 

Баки для пального
Алюмінієві або сталеві баки від 150 до 900 літрів. Максимальний обсяг пального складає 1 480 літрів для тягача з колісною формулою 4×2. 

Баки для AdBlue
Пластмасові. Обсяг від 32 до 90 літрів. Насос для AdBlue інтегровано в бак для рідини AdBlue. 

Сідельні пристрої
При дотриманні законодавчих норм навантаження зростає до 36 тонн. Сідло на L-профілях ISO-стандарту дозволяє володіти широким діапазоном висот. Сідло, що встановлюється безпосередньо на раму, є легким за вагою варіантом, оскільки не включає в себе профілів. Висота сідла над рамою починається зі 140 мм. Інтегрована система змащування та розпізнавання причепу доступні як опції.

Гальма
Гальма EBS (гальмівна система з електронним управлінням) забезпечують неймовірні гальмівні характеристики, вирізняються високою ефективністю та відгуком, а також дозволяють скористатися деякими корисними функціями. Відтепер система EBS доступна як для дискових гальм, так і для барабанних гальм з Z-подібними затискними кулачками (для обраного діапазону конфігурацій мостів та висоти шасі). Удоскональте свою гальмівну систему, додавши пакет EBS Medium або будь-які інші опції.

Динамічне управління Volvo
Активна система кермування з накладенням крутного моменту «torque overlay». Додає кермове зусилля на низьких швидкостях, зменшує поштовхи керма та утримує кермо прямо при гальмуванні на поверхні з різним коефіцієнтом зчеплення. Кермо автоматично повертається у середнє положення як при русі вперед, так і заднім ходом.

Динамічне управління від Volvo тепер також доступне для вантажівок з усіма колісними формулами, окрім вантажівок з ведучім переднім мостом (4×4, 6×6, 8×6 і 10×6).

Тандемний підйомний міст
Дозволяє відключати й підіймати останній ведучий міст на тандемному візку для зменшення радіусу повороту та витрати пального. Натиснувши кнопку на панелі приладів, водій може підняти міст, якщо вантажівка розвантажена. Коли вантажівка завантажена, вісь автоматично опускається й підключається.

Тандемний підйомний міст доступний для конфігурацій 6×4 і 8×4 (з подвійним заднім мостом), обладнаних дисковими гальмами.

Автоматичний контроль тягового зусилля
Автоматично підключає ведучий передній міст, коли це потрібно, та відключає його, коли дозволяє місцевість, що економить пальне та покращує маневреність. АТС входить у стандартну комплектацію всіх конфігурацій Volvo FMX з ведучім переднім мостом (4×4, 6×6, 8×6 і 10×6).

Неведучі задні додаткові мости
Доступні у кількох конфігураціях – нерухомі з одинарними або здвоєними колесами, активно або пасивно керовані. Навантаження на міст: 7,5; 9,5 або 10 тонн. 

Неведучі середні додаткові мости
Доступні у фіксованому та активно керованому варіантах як для тягачів, так і для шасі. Навантаження на міст: 7,5 або 9 тонн.

Пакет EBS MEDIUM

На додаток до функцій основного пакету системи EBS, пакет EBS Medium додає такі функції:

Контроль стану системи EBS
Під час роботи система моніторингу стану системи EBS використовує електронну систему транспортного засобу TEA2+ і систему Volvo Tech Tool.

Функція зрушення з пагорбу «Hill Start Aid»
Відпускання гальм здійснюється після забезпечення достатнього крутного моменту двигуна для переміщення транспортного засобу вперед.

Аналіз зношування накладок
Попередження про зношування гальмівних накладок — розрахунок залишкового пробігу з гальмівними накладками, які використовуються у даний момент. (Лише для дискових гальм.)

Автоматичне відпускання стоянкового гальма
Стоянкове гальмо відпускається тоді, коли водій натискає на педаль газу при ввімкнутій передачі (тільки для коробок перемикання передач I-Shift).

ДОДАТКОВІ ОПЦІЇ

На додаток до пакету програм пропонуються такі опції:

Гальмівна функція «Stretch Brake»
Дозволяє водію за необхідності здійснити імпульсне гальмування причепу. Гальма автоматично активуються, а ризик складання зводиться до мінімуму.

ESP (Електронна програма стійкості)
Система стійкості гальм вмикає гальма індивідуально на кожному колесі, чим забезпечує стійкість для усього транспортного засобу, а також протидію складанню, перекиданню й коливанню причепу. ESP відповідає вимогам нормативу «Електронний контроль стійкості транспортного засобу» і доступний для 2- і 3-вісних вантажівок.

Стоп-сигнал при аварійному гальмуванні
Під час аварійного гальмування при швидкості понад 50 км/год стоп-сигнали миготять із частотою чотири імпульси на секунду. 

Гідравлічний сповільнювач
Встановлений на коробку передач компактний сповільнювач з максимальною потужністю 440 кВт.

Контакти та схема проїзду

Подобається? Спробуйте її у дії

Єдиний спосіб повністю відчути переваги наших нових динамічних шасі – це сісти за кермо. Ваш місцевий дилер Volvo Trucks має відповіді на всі питання.

Контакти та схема проїзду