Дім Volvo Trucks у Мережі. Містить детальні відомості всього модельного ряду вантажівок, інформацію по аксесуарам і навчанню, фінансовим послугам, управлінню парком, сервісам, контрактам, оренді, медіагалереї та багато іншого.

Залишити повiдомлення
Вантажівки Volvo Trucks ТОВ "АК Автолак-центр" - офіційний дилер Volvo-Trucks в Україні.

Специфікації силових ліній Volvo FMX

• Двигун
• I-Shift
• Пакети програмного забепечення I-Shift
• Механічні коробки перемикання передач
• Powertronic

• Задні мости
• Варіації силової лінії
• Передавальні числа заднього мосту
• Механізм відбору потужності 

Двигуни

 D11KD13K
Кіл-ть циліндрів66
Об’єм10.8 дм³12.8 дм³
Хід поршня152 мм158 мм
Діаметр циліндра123 мм131 мм
Ступінь стискання 17.0:117.0:1
Економічний діапазон обертів950–1400 об/хв900-1400 об/хв
Максимальна гальмівна потужність вихлопними газами(2400 об/хв) 160 кВт(2300 об/хв) 200 кВт
Максимальна гальмівна потужність VEB(2400 об/хв) 290 кВт 
VEBу якості опції 
Максимальна гальмівна потужність VEB+ (2300 об/хв) 375 кВт
VEB+ у якості опції
Масляні фільтри2 повнопоточні, 1 байпасний 2 повнопоточні, 1 байпасний 
Обсяг масла для заміни, включаючи фільтр36 л33 л
Система охолодження, загальний обсяг36 л38 л

Вимоги до пального

Тільки пальне без вмісту сірки (EN590, максимальний вміст сірки — 10 пропроміле).

  

Механізм відбору потужності від двигуна

 Крутний моментПередавальне число
EPTT650650 Нм*1.26:1
EPTT10001000 Нм*1.26:1

* Значення крутного моменту під час руху та роботи на холостих обертах.


D11K - Потужність/крутний момент

D11K — Потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до EC 582/2011


D11K330 (243 кВт) 
Максимальна потужність при 1600-1900 об/хв330 к.с.
Максимальний крутний момент при 950-1400 об/хв1600 Нм
  
D11K370 (273 кВт) 
Максимальна потужність при 1600–1900 об/хв370 к.с.
Максимальний крутний момент при 950–1400 об/хв1750 Нм
  
D11K410 (302 кВт) 
Максимальна потужність при 1600–1900 об/хв410 к.с.
Максимальний крутний момент при 1000-1400 об/хв1950 Нм
  
D11K450 (332 кВт) 
Максимальна потужність при 1600–1900 об/хв450 к.с.
Максимальний крутний момент при 1000–1400 об/хв2150 Нм


D13K – Потужність/крутний момент

D13K – Потужність/крутний момент

Максимальна віхдна потужність відповідно до EC 582/2011


D13K420 (309 кВт) 
Максимальна потужність при 1400–1800 об/хв420 к.с.
Максимальний крутний момент при 860–1400 об/хв2100 Нм
  
D13K460 (338 кВт) 
Максимальна потужність при1400–1800 об/хв460 к.с.
Максимальний крутний момент при 900–1400 об/хв2300 Нм
  
D13K500 (368 кВт) 
Максимальна потужність при 1400–1800 об/хв500 к.с.
Максимальний крутний момент при 1000–1400 об/хв2500 Нм
  
D13K540 (397 кВт) 
Максимальна потужність при 1450-1800 об/хв540 к.с.
Максимальний крутний момент при 1000–1450 r/min2600 Нм

I-Shift

12-ступінчата коробка передач з дільником і демультиплікатором, з автоматичною системою передач. I-Shift може бути оснащено компактним ретардером коробкою відбирання відбору потужностей.

Специфікації

ТипВища передачаКрутний момент двигуна (Нм) Дозволена вага автопоїзда (тонн)
AT2412FПряма2400 44
AT2612FПряма2600 100 
ATO2612FПідвищувальна2600 100 

Пакети програмного забезпечення для системи I-Shift

Базовий (TP-BAS)
TP-BAS — це стандартний пакет програмного забезпечення, який поставляється з системою I-Shift і включає базові функції коробки передач для різних дорожніх умов.

Місцеві перевезення (TP-DIST)
TP-DIST адаптує функції коробки передач до певних дорожніх умов в сегменті міських перевезень. Пакет програмного забезпечення включає функцію допомоги при маневруванні під час зрушення з місця і на низькій швидкості.

Будівництво (TP-CON)
TP-CON адаптує функції коробки передач до певних дорожніх умов в сегменті перевезень будівельних вантажів. Пакет програмного забезпечення включає функцію допомоги при маневруванні під час зрушення з місця і на низькій швидкості. Це програмне забезпечення підійде і для важких дорожніх умов.

Перевезення на дальні відстані (TP-LONG)
TP-LONG містить інтелектуальні функції, що знижують витрати пального. Цей пакет програмного забезпечення ідеально підходить для магістральних перевезень, де особлива увага приділяється економічній споживанню пального. Даний пакет включає функцію I-Roll.

Важкий автопоїзд  (TP-HD)
Незалежно від повної маси автопоїзда водій завжди може оптимізувати характеристики управління за допомогою включення або відключення режиму експлуатації в важких умовах і включення режиму перевезень на далекі відстані. Функції пакета програмного забезпечення також дозволяють оптимізувати характеристики управління вантажним автомобілем, буксируються кілька причепів.

Пакети програмного забезпечення для системи I-Shift

ФункціїTP-BASTP-DISTTP-CONTP-LONGTP-HD**
Базова стратегія перемикання передач (APF-BAS)
Покращена стратегія перемикання передач (APF-ENH)ooooo
Налаштування базового вибору передачі (AMSO-BAS)
Удосконалений алгоритм вибору передачі з переходом на нижчу передачу «кікдаун»(AMSO-AUT)ooo
Базові професійні функції (AVO-BAS)
Покращена продуктивність на поганих дорогах (AVO-ENH)ooo
Базовий метод перемикання передач
Метод перемикання, оптимізований для отримання найкращих динамічних характеристик
Моніторинг температури масла в коробці перемикання передач
Рушання з великим навантаженням
I-Roll(•)
Адаптивний круїз-контроль(•)
Управління початком руху
Покращена стратегія перемикання передач (GCW ≤ 85 т)
Керування важкими автопоїздами (85 т < GCW ≤ 180 т)
Найнижча понижуюча передача* (ASO-ULC)ooo
Понижуюча передача* (ASO-C)ooo
Багатоступенева передача заднього ходу* (ARSO-MSR)ooo
I-See (PVT-BAS) з використанням данних GPSoo
I-See (PVT-EXT) з використанням данних GPSoo

• Стандарт (•) Функція використовується під час включення TP-LONG. o Опція – недоступна
*Тільки AT2612F, ATO2612F, ARSO-MSR вимагає ASO-ULC or ASO-C.
**Тільки AT2612F та ATO2612F

Пояснення функцій I-Shift

Базова стратегія перемикання передач
Автоматичний вибір правильної передачі для початку руху (з 1-ої по 6-у передачу). Вибір початкової передачі залежить від ваги автопоїзда і ухилу дороги.

Продуктивне перемикання 
Забезпечує більш швидке та плавне перемикання за рахунок інтелектуального застосування моторного гальма, зчеплення і спеціального трансмісійного гальма.

Налаштування базового вибору передачі 
Дозволяє вибрати передачі за допомогою кнопок на важелі перемикання передач при гальмуванні  двигуном в автоматичному режимі.

Моніторинг температури масла у коробці передач
Температура масла в коробці перемикання передач відображається на інформаційному дисплеї. 

Покращена стратегія перемикання передач 
Взаємодія з системами EBS і ECS полегшує рушання з місця і маневрування в умовах обмеженого простору. Максимізує ефект гальмування VEB/VEB+ шляхом автоматичного вибору відповідної передачі для роботи двигуна на високих обертах. Для компенсування втрати гальмівного моменту  при зміні передачі під час гальмування двигуном будуть задіяні колісні гальма.

Управління запуском
Оптимізує вибір передачі і функції системи EBS для маневрування на низьких швидкостях. Окрім усього, гарантує, що функція допомоги рушанню на підйомі Hill Start Aid активізується лише в умовах крутного підйому.

I-Roll
Автоматичне вмикання та вимикання функції руху накатом для економії пального. Функція I-Roll використовується у випадках, коли не потрібні ані потужність двигуна, ані гальмування двигуном, наприклад, на рівних дорогах. 

Адаптивний круїз-контроль
Взаємодіє з системою управління гальмуванням автомобіля і гарантує, що допоміжна гальмівна система не буде задіяна без необхідності. Функція накату в цьому випадку може бути задіяна ще в більшій мірі.

I-See
Інтелектуальне програмне забезпечення I-Shift, яке може запам’ятовувати топографічні дані та використовувати цю інформацію для економії пального та підвищення комфорту водіння. Інформація зберігається у базі даних, доступній для інших користувачів I-See. При замовленні функції I-See також встановлюється круїз-контроль I-Cruise. I-Cruise також можна замовити окремо.

Управління важким автопоїздом
Оптимізує вибір передачі для важких автопоїздів вагою 85-180 т. 

 

 

 

Додаткові опції

Покращені функції механізму відбору потужності
Декілька функцій, які полегшують використання функції механізму відбору потужності.

Удосконалений алгоритм вибору передачі з переходом на нижчу передачу «кікдаун»
Дозволяє вибрати передачі за допомогою кнопок на важелі перемикання передач при рушанні з місця та під час руху в автоматичному режимі. Функція ввімкнення пониженої передачі «кікдаун» обирає передачу, яка найбільше підходить для максимального прискорення. 

Покращена продуктивність на поганих дорогах
Декілька функцій, які змінюють налаштування перемикання передач і допомагають рушати і вести машину в умовах бездоріжжя.

Powertronic

Повністю автоматична коробка перемикання передач з сервоприводом і варіатором та охолоджувачем мастила. Перемикання передач без втрати потужності. Powertronic може бути обладнаний з заводу механізмом відбору потужності, вмонтованим моторним гальмом-сповільнювачем, аварійним насосом підсилювача рульового управління. 

Powertronic

ТипВища передачаКрутний момент двигуна (Нм)Дозволена вага автопоїзда (т)
PT2106Пряма210044
PT2606 Пряма260060
Пряма

Powertronic, Інтегровані програми водіння

Економія

Призначено для оптимальної економії пального. Перемикання передач відбувається на найбільш економічних обертах.

Продуктивність

Використовується, коли виникає необхідність у додатковій вихідній потужності двигуна. Перемикання на нижчу і вищу передачу відбувається на високих обертах двигуна.

Механічні коробки передач

14-ступінчата коробка передач з дільником і демультиплікатором. Завдяки використанню різних кабелів для поздовжнього та поперечного перемикання, останнє стає коротким та чітким. Запатентовані синхронізатори коробки перемикання передач із сервофункцією потребують надзвичайно малих зусиль для перемикання передач. Коробку перемикання передач можна оснастити компактним ретардером, коробкою відбору потужності, аварійним насосом рульового управління та масляним охолоджувачем.

Механічні коробки передач

ТипВища передачаКрутний момент двигуна (Нм)Дозволена вага автопоїзда (т)
VT2009BПряма200060
VT2214BПряма2200100
VTO2214BПідвищувальна2200100
VT2514BПряма2500100
VTO2514BПідвищувальна2500100
VT2814BПряма2800100
VTO2814BПідвищувальна2800100

Задні мости

ТипМістПередачаМаксимальний крутний моемент (Нм)Макс. навантаження на міст/ходовий візок(т)Дозволена вага автопоїзда (т)
Одинарна головна передача     
RSS1344C/DОдинарнаГіпоїдна26001344
RSS1356ОдинарнаГіпоїдна2400/28001356/44
RSS1360ОдинарнаГіпоїдна35501360
RTS2370AЗдвоєнийГіпоїдна35502370
      
Колісний редуктор     
RSH1365Одинарна Конічна зі спіральними зубами24001365
RSH1370FОдинарна Конічна спіральна передача35501370
RTH2610FЗдвоєнийКонічна спіральна передача355026100
RTH3210FЗдвоєнийКонічна спіральна передача355032100
RTH3312ЗдвоєнийКонічна спіральна передача355033120
      

Передавальні числа заднього мосту

RSS1344C/DRSS1356RSS1360RTS2370ARSH1365RSH1370FRTH2610FRTH3210FRTH3312
2.31:1*2.50:12.47:12.43:1

3.61:1

3.46:13.33:13.33:13.61:1
2.47:1*2.64:12.64:12.57:1

3.76:1

3.61:13.46:13.46:13.76:1
2.64:12.79:12.85:12.83:1

4.12:1

3.76:13.61:13.61:14.12:1
2.85:13.10:13.08:13.09:14.55:14.12:13.76:13.76:14.55:1
3.08:13.44:13.40:13.40:1 4.55:13.97:13.97:15.41:1
3.36:13.67:13.67:13.78:1 5.41:14.12:14.12:17.21:1
3.70:1 4.11:14.13:1  4.55:14.55:1 
4.11:1  4.50:1  5.41:15.41:1 
4.63:1  5.14:1   7.21:1 
5.29:1  5.67:1     
   6.17:1     

* Для RSS1344D.

Варіації силової лінії

 D11K330D11K370D11K410D11K450D13K420D13K460D13K500D13K540
Механічні коробки передач        
VT2009B     
VT2214B  
VTO2214B  
VT2514B    
VTO2514B    
VT2814B       
VTO2814B       
         
Powertronic        
PT2106    
PT2606    
         
I-Shift        
AT2412F  
AT2612F
ATO2612F
         
Мости з одинарною головною передачею        
RSS1344C
RSS1344D
RSS1356
RSS1360
RTS2370A
         
Мости з колісним редуктором        
RSH1365 
RSH1370F
RTH2610F
RTH3210F
RTH3312
         
Ведуча передня вісь / роздавальна коробка передач        
FAA11/FAA21/V2501TB

Коробки відбору потужності

Установлювані на двигуні

PTER-DIN
Встановлений позаду механізм відбору потужності з приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса.

PTER1400
Встановлений позаду механізм відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.

PTER100
Коробка відбору потужності встановлюється ззаду двигуна і через фланцеве з’єднання пускає в хід гідравлічний насос.

Установлювані на коробку передач

PTR-F
З’єднання за допомогою фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний. 

PTR-FL/FH
З’єднання за допомогою з’єднувального фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний. 

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Низько-, середньо-, високошвидкісні з’єднання DIN-стандарту для прямого встановлення гідравлічного насосу.

PTRD-F
Високошвидкісний зі з’єднанням за допомогою з’єднувального фланця для прямого підключення карданного валу.

PTRD-D
Високошвидкісний, з подвійним приводом, DIN-стандарту для прямого переднього чи заднього встановлення гідравлічних насосів.

PTRD-D1
Високошвидкісний, з подвійним приводом. З’єднання за допомогою фланця ззаду і з’єднувача та DIN-стандарту спереду.

PTRD-D2
Високошвидкісний, з подвійним приводом ззаду і одиночним приводом спереду. Два з’єднання за допомогою фланця ззаду і одне DIN-стандарту спереду.

Find your local dealer

Дізнайтесь більше про Volvo FMX

Створіть ідеальну специфікацію. Зв’яжіться з найближчим дилером Volvo Trucks.

Знайдіть найближчого дилера